Både før og etter toget går, alt avhengig av risiko selvsagt. Viktigste er å tjene penger på børs, derfor man er investert og timer inngang/utgang
Ikke noe galt i å kjøpe etter readout i påvente av en eventuell avtale. Du får oppside med avtale og slipper datarisiko på potensielle -50-80%
Yes, men enhver strategi for seg selv. Alle er klar over risikoen og oppsiden, så får man satse det man vil😛
I nedgangstider blir gjerdesitterne genierklærte. Som fotballbyttet i 80. minutt er det hindsight som gir dommen.
I likhet er uttalelser null verdt uten track record…
En liten kommentar til NIPU meldingen og tolkingen av denne.
Dette skrev Polygon om NIPU studien i september 2022 på Fundamenttråden, et utdrag:
“…men det er en veldig kjip kreftform dette, og det er veldig få som lever lenge etter behandling med immunterapi også. Håpet er at med UV1 i tillegg så skal man klare å “løfte halen” vesentlig i disse grafene.”
Det var altså forbedring i langtidsvirkningen og OS som var det man håpet på å se i studien og det er vel nettopp innfrielse av disse forhåpningene Å Helland signaliserte da meldingen kom.
Skal bli veldig interessant når vi blir presentert dataen svart på hvitt. Virker jo som at man var fryktelig nærme endepunktet når lokale radiologer tolket resultatene annerledes i positiv favør.
Skulle man i tillegg ha bedre OS så tegner det et sterkt bilde på effekt, tross å ha misset på primary endpoint.
Tok familien Algo toget idag, Thomas ?
Haha hæ?
Med lytix sin melding er det kickoff til esmo 2023.
Late breaking abstacy frist er 14/9
92 dager til muligens presentasjon av Helland rundt NIPU
Tror du hun rekker det?
Mener Helland bekreftet på en mail som ble delt her før sommeren at det er ESMO hun ville presentere dataene på. Eller husker jeg feil?
NIPU-data kommer på ESMO i oktober.
Jeg tror hun får godkjent til esmo.
Hun har masse data og får mer for hver uke frem til esmo.
Det er vel ikke bekreftet hvilken konferanse det skal presenteres på, eller?
Man kan jo prøve å tenke litt selv 🤷
Ja - men det fremstod som at det var bekreftet hvilken konf & det er det ikke
Det ble nevnt i en eller annen mail. Det var vel bare diskusjon om OS tallene hadde kommet i mål før fristen som var debatten tidligere.
ESMO ble bekreftet (uten at jeg kan pinpointe nøyaktig hvor/når). NIPU-datapakke er åpenbart hot nok for å få en LBA.