Dette var morsomt. NIPU er fortsatt i play, og får LBA på selveste ESMO. Ding ding ding.
Fortsatt rart at ikke markedet forventet dette etter alt vi har pratet om, men skal ikke klage på at de kommer nå. Bedre sent enn aldri og gir jo de som følger godt med en edge
Det er jo nå man må håpe at folk holder godt på aksjene sine og ikke gjør shortskvisen lettere for Janus. Skulle mer enn gjerne kjøpt, men har selv null likviditet - dessverre!
morsomt at det er såpass lagg mellom esmo og børsmmelding. her er det mange forum deltagere som har fått valuta for pengene skjønner jeg.
Kan hende de er for opptatt med å feire selv
Men også en liten minus for informasjonsavdelingen/ledelsen i ULTI selv om dette er noe som egentlig er utenfor deres kontroll er det jo noe som heter «beredskapsplanlegging»
Er Helland sin studie og styrer ditto info flow (etter ESMO sine retningslinjer). Ulti er underlagt beskjed fra Helland og deretter lage en pressemelding.
De må følge embargo og rutinene. Tipper de gjør det godt. Selv om ESMO har gitt ut tittelen, så trenger ikke det bety de instant kan melde det. Kan være de må dobbelt-trippeltsjekke at de har skrevet meldingen riktig, har lov ifølge avtalen, av Helland osv. osv. Et ord feil, så kan de bli kastet ut fra LBA. Så bedre at de gjør det ordentlig.
Nok en gang, som i PHO, får man en kjempemulighet ved å være forumdeltager på TEK. Børsmeldingen kommer vel i ettermiddag eller i morgen tidlig.
Noen av dere andre får ta ansvar å tømme boka. 951 aksjer på salgs siden.
Sorry Janus, I’m not selling.
Jeg har skrevet noen børsmeldinger, det er ikke så vanskelig selv om det var i en annen bransje.
Første melding kan eventuelt være kort, og andre mer utfyllende. Men her må det være mulig å skrive noe som «Vi har i dag sett at ESMO har offentliggjort at Helland skal holde en muntlig presentasjon om NIPU studien…» og legge ved en link. Det er offentlig tilgjengelig informasjon som verken ESMO eller Helland kan ha noe problem med.
De er super duper strict, så jeg håper de bare tar seg god tid. Er bare 4-5 a4-sider med regler de må følge, de klarer det.
Tja, det er 55 minutter siden aksjen ble pauset. I gamle dager var det da vanlig at børsen sjekket med selskapet om det var noen ny info ute, så forble aksjen pauset om selskapet sa at det var ny info på vei.
Men ser nå at meldingen kom 16:31 mens jeg skrev. JEG synes det er for sent, Ikke alle som har solgt siste timen har fått med seg den nyheten og det ødelegger for investeringsviljen i selskapet.
Jeg er 100% enig med deg @Boms . Dette var unødvendig. Men veldig deilig å få denne bekreftelsen. Og det er omtrent 50/50 glede over egen vinning og Janus sitt tap
Vi sa jo ifra her for mange dager siden Det var bare circuit breakers som ble utløst, ikke manuell stopp. I Norge drar vel alle hjem fra jobb 15:00 uansett?
Ikke stockwatch - de er kjappe å svare på telefonen…