Skulle selvsagt ha kommet børsmelding før det var mulig å finne noe på «det store internettet», men det er jo ikke sikkert at ESMO sin policy er et omfattende samarbeid med alle selskaper hvor selskapene skal få beskjed først, få tid til å utarbeide en kjapp børsmelding, si fra atde er klare og osv.
Kanskje ESMO sin policy er å si fra på forhånd at «vi melder på våre hjemmesider når dette evt er akseptert».
Da blir det slik at vi som følger med på Tekinvestor har en liten Edge, iom at det er så mange som konstant følger med, som en flokk med antiloper ready to run.
Når det først er slik så gjør det meg personlig ingenting at børsmeldingen kommer etter stengetid.
Tenke seg motsatt scenario; Janus var eneste aktør som fikk dette med seg før stengetid i går, og fikk tid til å « act accordingly».
Jeg tror at slutt-kursen ved ukeslutt i morgen da hadde endt på et lavere nivå enn den nå vil.
Nå krysser jeg fingrene for en Photocure-effekt.
Cevira- meldingen ble snappet opp av en🦁 slik at vi her på TI kunne i en times tid kjøpe aksjer til 0-15% over kurs før kjøret startet. Kursen endte opp 44%, og det ble en «dobbelt-rakett».