Og jeg beklager at jeg forsøkte å “ta igjen”.
Hva mener du med eventuelle kontroverser?
Mener du at det på noe vis var galt/uetisk å handle før børsmeldingen kom?
Jeg spør fordi jeg selv valgte å øke litt etter å ha lest hva som ble skrevet her på tråden i går.
Mener du at det på noe vis var galt/uetisk å handle før børsmeldingen kom?
Jeg skrev ganske aggressive tweets hvor jeg promoterte caset, og de når ofte 5000-10000stk - da synes jeg ikke det er rett å også kjøpe/selge aksjer når det er ujevn informasjon.
Ellers synes jeg ikke det er galt i å benytte seg av offentlig informasjon. Det er opp til selskapet å melde i tide.
Djeezez det er ikke innsideinformasjon om det står noe på ESMO sine nettsider.
Forskjell på inside og Insider-informasjon
Man får ihvertfall ikke denne underholdning og spenningen i indeks fond det er helt sikkert. For ett drama vi er med på. Resten av samfunnet seiler sin egen sjø, men her er vi en gjeng entusiaster som er vitne til ett drama uten sidestykke i norsk biotech.
Bare å få lese forumet er jo en ett lyspunkt i hverdagen. Syntes det er morro at folk er engasjert, husk at mange har vært med i åresvis.
det er ikke innsideinformasjon om det står noe på ESMO
Jeg tenker uansett at det var veldig ryddig og fornuftig av @Fornybar . Det skal ikke mye til for å bli beskyldt for å kjøpe aksjen, spre det glade budskap og selge når folk flokker til for å kjøpe. Så tenker ikke dette handlet om innsideinformasjon men mer for å være redelig.
Der har du sitat til merchen din.
Edit:
Vil ha 10 % royalties (jeg hadde kjøpt en sånn og tror ikke jeg er alene).
Den er så drøy, og så bra
Make that 25 %
Bytt ut Freia-skiltet ikke så langt unna Stortinget med den reklamen der!
Egertorget
Sleng på en fyr som ikke er, men ligner på, Sindre (Finnes) så snakker vi
Hvor skal kursen i morgen?
- Oppover
- Bortover
- Nedover
0 stemmegivere
Når / hvis vi får mer data, og ikke bare påstander, om god OS eller lignende da vil jeg kunne vurdere annerledes.
Tviler på at de møter opp for å servere påstander. Dette er vel ikke forskning fra Russland?
Det er jo akkurat det @Excession sier da. Når data kommer, så kan det endre overbevisning.
Vi må tåle at enkelte, og gjerne større, investorer vil ha konkrete data på bordet for å vurdere videre strategi.
De fleste her er relativt små, og kan både tillate seg større risktoleranse og hive seg rundt langt fortere enn det større investorer kan.
Jeg synes vi skal ha rom for alle strategier her. Til og med Janus sin, så har vi noen å le av mens vi venter…
Enig, vi må ha kjøpere etter Esmo også. Får vi solide data vil det tiltrekke tyngre investorer. Og kanskje BMS.
Jaja, hvem hadde trodd at en teoretisk tilnærming tilsier(muligens) at uv1 er nærmere markedet i meso enn i melanom. Sånn er det når hovedstudiet bare blir forsinket hele tiden, nano all over again dette her…
Min halv-kvalifiserte gjetning; veldig mange brant seg kraftig på NIPU-meldingen, og har lett etter exit. Veldig mange av de troende har kjøpt seg opp etter NIPU-fallet… Det er veldig mange som derfor har hatt behov for å enten komme seg ut eller sove litt bedre om natten ved å redusere eksponeringen. De har hatt anledning til å selge i dag, og mange er nok strålende fornøyd med det, særlig de som solgte på 107 og ser at sluttkursen endte 10+ kr under det. Ikke sikkert de er like fornøyd når kursen forhåpentligvis dundrer gjennom det nivået om noen dager.
Min take er at jeg økte beholdningen 80-90 % etter NIPU-meldingen basert på de positive signalene som tross alt vare der, selv om top-line offisielt viste noe annet… LBA på ESMO bekrefter at NIPU ikke er en fail, og da skal vi i første omgang opp igjen til kurs før fallet. Legg på en ekstra utsettelse på INITITIUM, og kursen bør økes. Dessverre for de som vil ha høy kurs NÅ så tar det alltid lenger tid opp (utenom ved bud), så dette er nå et game for de tålmodige, de med riktig (og komfortabel) gearing, de med lange briller, de med riktig kunnskap etc… Så jeg sitter dønn i ro og lar markedet gjøre sitt, men jeg er overbevist om at de neste 2-3 ukene vil dra kursen sakte men sikkert oppover.
Disclaimer; om Janus virkelig går all-in på shorten her er det jo ekstra vanskelig å spå kursutviklingen