Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Ingen av disse engasjerer finanspakk i London til å hedge sin andel. Og aktører som Janus får ikke delta i en eventuell emisjon. Der er styreleder og CFO helt klare.

5 Likes

Håper du har rett :smiley:

Skal vi opp i ESMO forventningskanalen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

7 Likes

Jeg tegner den noe slikt, så jeg tenker vi er der allerede:

3 Likes

Dessuten er de fleste av dem i innsideposisjon gjennom styret, og måtte i så fall ha meldt det. Bare glem teorier som inkluderer andre aktører enn bakoversleiker i City of London.

7 Likes

Dere må ta det litt rolig år dere tenker at samarbeidsparter shorter ulti. Det er ikke forræder på tv2 vi er med på😅

7 Likes

Dette er utrolig gøy! Norsk biotek med gode resultater. Gratulerer

3 Likes

pumnp

5 Likes

Hvor ender dette, og hva skjer dersom ESMO-fremleggelsen viser like gode resultater som forumet forventer?

Holom er ute med en oppdatering hvor han bla. skriver: “Employing a conservative approach and excluding this patient from the analysis, the OS after 4 years was 69%, although this number might increase up to 73.8% if the missing patient is identified and reported alive”

Jeg vet ikke hva som er mest trist jeg - at Ultimovacs skriver en børsmelding som ikke en gang en medisinutdannet analytiker forstår, eller at en medisinutdannet analytiker ikke forstår prosenter og KM-plot.

Poenget med at Ultimovacs også har en tabell med prosenter basert på KM-plot i denne meldingen, er at sensurerte pasienter håndteres bedre i KM-plot enn rene forholdstall. Samt at prosentene man sammenligner med i KN-006 er hentet ut fra et KM-plot. Men det forsto tydeligvis ikke DNB sin høyt lønnede analytiker.

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Om det finnes noe som stop loss i short så burde man kanskje begynne å kjøpe nå.
Vi stiger på bra omsetning og hvem har så veldig lyst å selge nå før ting begynner å bli veldig spennende?
Håper vi kan se tilbake på dagens kurs å le av alle våre kommentarer når vi om 1 års tid sitter med aksjer som har ett 4 sifra kurs tall.

2 Likes

Tror du har rett i det. Betydelig volum i dag.

2 Likes

Forumet forventer rundt PFS oppnådd i juni og HR på OS mindre enn eller lik 0,8.

Kan sjekke om jeg har riktig forståelse av forventningene:

• Jeg forventer OS HR over 0,8 (ikke klinisk signifikante data)
  • Jeg forventer OS HR på 0,8 eller lavere (klinisk signifikante data)

0 stemmegivere

1 Like

Synes du burde endre den til:

• Hverken klinisk relevante eller signifikante (>0,80)
  • Klinisk relevante (<0,80)
  • Statistisk signifikante (≈0,70)

Jeg tror det siste

20 Likes

Den er nok ikke like hvit den bokseren til Janus nå, det er nok litt bremsespor akterut og vått foran nå…

4 Likes

Når kan vi vente å få vite om de har begynt å dekke inn shorten?

1 Like

Tidligst 15:30 i dag (oppdatert SSR som inkluderer handel til og med gårsdagen).

Det som er svært interessant nå er at dersom det ikke er Janus som kjører opp kursen gjennom inndekning, så er det tilsynelatende noen som har bestemt seg for å tvinge dem til å starte inndekning. Win-win, der sistnevnte kan skape regelrett kaos.

9 Likes