Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Styret i U vil aldri gi kjente shortaktører en stake i en emisjon

5 Likes

Da er vi på 130kr/aksje, som vi håpet. Men da før ESMO. Janus har ikke klart å stoppe aksjen, og sitter snart med et tap på rundt -75%, og uendelig nedsidepotensial. (som er risikoen ved shorting). Så da er det primet for gode resultater fra ESMO med en akseptabel inngangskurs til det. :slight_smile:

5 Likes

Men om en av de fem største aksjonærene har hedget, vil jo de få delta?

De ulærde strides om et blir emi - eller rettere sagt om U rekker emi før BMS et al kommer på banen med en deal.

personlig tror jeg U ønsker å sitte ved forhandlingsbordet med egen pengesekk for fase 3.

3 Likes

Men det er ikke sikkert det blir særlig rabatt!

1 Like

om hvem som shorter forblir ukjent ja - men det gjør det ikke. Tror dette helt enkelt er Janus sin egen short, og de har drete på draget

Takk for svar!

Legger debatten om hedge død inntil videre, og håper som sagt, at det ikke er tilfellet.

Gratulerer til alle som eier aksjer i Ulti, dette er dere vel unt!

11 Likes

So it begins…?

7 Likes

Ingen av disse engasjerer finanspakk i London til å hedge sin andel. Og aktører som Janus får ikke delta i en eventuell emisjon. Der er styreleder og CFO helt klare.

5 Likes

Håper du har rett :smiley:

Skal vi opp i ESMO forventningskanalen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

7 Likes

Jeg tegner den noe slikt, så jeg tenker vi er der allerede:

3 Likes

Dessuten er de fleste av dem i innsideposisjon gjennom styret, og måtte i så fall ha meldt det. Bare glem teorier som inkluderer andre aktører enn bakoversleiker i City of London.

7 Likes

Dere må ta det litt rolig år dere tenker at samarbeidsparter shorter ulti. Det er ikke forræder på tv2 vi er med på😅

7 Likes

Dette er utrolig gøy! Norsk biotek med gode resultater. Gratulerer

3 Likes

pumnp

5 Likes

Hvor ender dette, og hva skjer dersom ESMO-fremleggelsen viser like gode resultater som forumet forventer?

Holom er ute med en oppdatering hvor han bla. skriver: “Employing a conservative approach and excluding this patient from the analysis, the OS after 4 years was 69%, although this number might increase up to 73.8% if the missing patient is identified and reported alive”

Jeg vet ikke hva som er mest trist jeg - at Ultimovacs skriver en børsmelding som ikke en gang en medisinutdannet analytiker forstår, eller at en medisinutdannet analytiker ikke forstår prosenter og KM-plot.

Poenget med at Ultimovacs også har en tabell med prosenter basert på KM-plot i denne meldingen, er at sensurerte pasienter håndteres bedre i KM-plot enn rene forholdstall. Samt at prosentene man sammenligner med i KN-006 er hentet ut fra et KM-plot. Men det forsto tydeligvis ikke DNB sin høyt lønnede analytiker.

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.