Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Om det finnes noe som stop loss i short så burde man kanskje begynne å kjøpe nå.
Vi stiger på bra omsetning og hvem har så veldig lyst å selge nå før ting begynner å bli veldig spennende?
Håper vi kan se tilbake på dagens kurs å le av alle våre kommentarer når vi om 1 års tid sitter med aksjer som har ett 4 sifra kurs tall.

2 Likes

Tror du har rett i det. Betydelig volum i dag.

2 Likes

Forumet forventer rundt PFS oppnådd i juni og HR på OS mindre enn eller lik 0,8.

Kan sjekke om jeg har riktig forståelse av forventningene:

• Jeg forventer OS HR over 0,8 (ikke klinisk signifikante data)
  • Jeg forventer OS HR på 0,8 eller lavere (klinisk signifikante data)

0 stemmegivere

1 Like

Synes du burde endre den til:

• Hverken klinisk relevante eller signifikante (>0,80)
  • Klinisk relevante (<0,80)
  • Statistisk signifikante (≈0,70)

Jeg tror det siste

20 Likes

I flg Short Nordic har Janus snitt på 89,1, dette må svi godt selv for dem?

Edit: Gitt gode OS-data på NIPU og alt annet vi har fått av data til nå så synes jeg en MCAP på 7-8 mrd over hodet ikke er mye. Mao. fortsatt en betydelig oppside FØR avtale, imo.

8 Likes

Den er nok ikke like hvit den bokseren til Janus nå, det er nok litt bremsespor akterut og vått foran nå…

4 Likes

Når kan vi vente å få vite om de har begynt å dekke inn shorten?

1 Like

Tidligst 15:30 i dag (oppdatert SSR som inkluderer handel til og med gårsdagen).

Det som er svært interessant nå er at dersom det ikke er Janus som kjører opp kursen gjennom inndekning, så er det tilsynelatende noen som har bestemt seg for å tvinge dem til å starte inndekning. Win-win, der sistnevnte kan skape regelrett kaos.

9 Likes

Det er da fullt mulig at kursen går helt av seg selv, uten hjelp fra Janus. Meldingen er en veldig god pådriver.
Vi kan spare Janus til neste fredag.

5 Likes

Torsdag 19/10-23 kan fort bli kjent som “J-day”.

1 Like

Fra neste torsdag/mandag kommer alle de som DNB-analytiker Holom snakket om i en podcast, som vil se håndfaste randomiserte data før de kjøper, og “ikke bryr seg om kursen er 2- eller 300”. Altså, større spesialinvestorer og fond.

Lykke til, Jannnnus :rofl:

5 Likes

Må minne om at LBA abstracts slippes klokken 00:05 natt til torsdag.

10 Likes

Takk, fra torsdag seff. Endret nå. :slight_smile:

endelig noen på ballen.

1 Like

Måtte stjele denne for å dele, beklager @alfred_e_neuman :

image

1 Like

82b3h9

4 Likes

Lite synlig på selgersiden nå.

image

6 Likes

Slapp en liten slump nå. Ble for fristende å ta gevinst. Men har fortsatt 75% igjen.

Du kan finne døren selv.

2 Likes