Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Jeg tror ikke Holom tar helt feil når han sier at noen vil fortsatt sitte på sidelinjen fordi man venter på at de vil hente kapital på gode nyheter. De må fylle på i løpet av Q2 2024 senest.

Har en liten ambivalent følelse selv; selge nå for å slippe emisjonsnyhet så gå inn igjen, eller bite tennene sammen og håpe at de er så confidente på ESMO-budskap og Intitium at de venter til over nyttår.

Jeg blir kun 20 % overrasket hvis det meldes om placement etter børs i dag, har sett det altfor mange ganger i andre norske bioteks. Håper Ulti evner å skille seg på alle mulige hold.

1 Like

Skal de kjøre emi må de dele alle data i prospektet, det kan de ikke gjøre - det presenteres i helgen.

1 Like

Med all respekt så skjønner ikke de som tenker dette betydningen av dagens data og/eller selskapets selvsikkerhet på gode data i melanom.

3 Likes

Yup, Helland er allerede sitert i “Det er mer i det som vil presenteres på lørdag”

3 Likes

Ja, så feil kan man ta… Spent på kursutviklingen i dagene fremover, spesielt etter presentasjonen nå til helgen :crossed_fingers:

Jeg tok også feil, de skulle ikke skrive U for ultimovacs, men L for LBA. Skulle skjønt det.

2 Likes

Om man skal se positivt på det, så er det at nedsalget (fra en antatt gammel kjenning, inven2) antakelig er ferdig før den virkelige oppmerksomheten kommer i kjølvannet helgens presentasjon og tilgjengeliggjøring av fullt datasett.

Det fine som investor i Ultimovacs er at det fremover går an å ha fokus på INITIUM, offentliggjøring av plattformteknologien og eventuelle avtaler/oppkjøpsforsøk.

Det blir et helt annet moment og sentiment. For det er faktisk slik at et randomisert POC på verdens første kreftvaksine betyr VELDIG mye mer enn utslaget på kursen vi så i dag.

6 Likes

Ifølge Helland kommer det mer på lørdag, og som vi har sett har OS forbedret seg over tid, så kanskje de ekstra 6 ukene med data fører til enda bedre OS? :open_mouth:

"Det er bare det korte abstraktet som er offentliggjort foreløpig. Når Helland legger frem forskningsresultatene på lørdag, vil det være langt mer detaljert.

– Det er ting i presentasjonen som ikke er i abstraktet, sier Helland."

10 Likes

Er det nå Ultimovacs får sitt velfortjente Nykode-øyeblikk? Nyheten burde være mer enn tilstrekkelig for å gi selskapet godt med oppmerksomhet i media i dagene/ukene som kommer.

3 Likes

82yzsx

1 Like

Jeg snakket litt med en medakjonær om dette, Om vi bare får positive nipu data så slipper vi uro oss for at teknologien ikke virker og krakk på nipu. Så det tar jeg med meg og og ihvertfall.

Vi har kommet ut med suksess i en av de vanskeligst indikasjoner hvor AA bør være mulig.

2 Likes

@h3nk1 vil alltid være en pingvin for oss. Så kanskje en ulve-pingvin?

5 Likes

I går:

I morges:

:sweat_smile:

3 Likes
28 Likes

Er det slik at UV1 må gjennom en vanlig fase 3 studie når det er en vaksine som ikke har farlige bivirkninger. Er jo ikke vanlig medisin vi prater om men en “forsterker” for gjeldene behandling. Er det ikke mulig at man kan begynne salg nå tilsammen med en fase 3 studie?

Man skulle tro at p=0.1 på OS er bedre enn p=0.05 på PFS osv. mtp klinisk meningsfull virkning.

Får man tilgang til presentasjoner fra ESMO i etterkant eller er dette kun for inviterte?

Fra ChatGPT4

SMO (European Society for Medical Oncology) konferanser gir ofte muligheten for tilgang til presentasjoner i etterkant, spesielt for registrerte deltakere og medlemmer av ESMO. Normalt blir de fleste presentasjonene og abstraktene fra konferansen gjort tilgjengelige på ESMOs offisielle nettside eller gjennom deres elektroniske plattform.

Dette gir muligheten for en bredere gruppe interesserte, inkludert helsepersonell, forskere, pasienter og investorer, til å få tilgang til viktig informasjon om klinisk praksis og den nyeste utviklingen innen onkologi. Det er vanligvis en ventetid fra slutten av konferansen til presentasjonene og abstraktene blir gjort offentlig tilgjengelige, så det kan ta noen dager etter konferansen før de er tilgjengelige.

Det er viktig å merke seg at tilgangen til spesifikke presentasjoner kan variere, og noen ganger er ikke all informasjon offentlig tilgjengelig. For å få full tilgang til konferansen og dens ressurser, inkludert muligheten til å delta i spørsmål og svar-sesjoner og interaksjon med eksperter, er deltakelse i konferansen som registrert deltaker den mest direkte måten å få full tilgang til all relevant informasjon.

1 Like

Det finnes vel tilgjengelige kompendier

Presentasjonen vil trolig være tilgjengelig på hjemmesiden til selskapet etter presentasjonen. Ellers kan man som regel laste de ned på arrangørens hjemmeside ved å bli gratis medlem/registrere seg.

Som jeg tidligere har nevnt, forventer ytterligere detaljer og data på presentasjonen enn det som fremkommer fra abstracted.

Flott at Helland signaliserte dette i intervjuet over. Det er blir mer å fordøye enn dataslippet fra i går kveld.

7 Likes