Kunne ikke vært mer fornøyd med å sitte tungt i et binært case hvor makro ikke vil være særskilt bestemmende for endelig utfall.
Mange som selger pga høy avkastning fra 70 ish + folk som trader.
At de vil selge nå er nå en annen sak, det kan fort bli andre boller neste uke etter presentasjonen til Helland. Spennende blir det.
Sprøtt å tenke på kursøkningen denne uka… ref ESMO meldingen. BGBIO har vel doblet seg omtrent i samme tidsrom. De skal også på ESMO. Må vel ha noe helt fantastisk i sekken sin!
EDIT: Sorry så på feil tall - sletter tekst
Stemmer ikke infront? Share cap NOK 755m
Inveliten;
Jeg ser også at makro tegner dårlig, og at indekser i US ser veldig “skumle” ut rent teknisk med bla. en diger HS. i SPX som kan komme til å utspille seg. Men som Aaleby skriver blir det feil å vekte seg ned i et binært case som Ulti nå på basis av data fra Nipu og utrolig gode fremtidsutsikter.
Et alternativ som jeg nå vurderer forløpende som en god hedge er å gå short i en US indeks som S&P500.
Jeg ser ikke denne?
Hva kan vi forvente i helgen av nyheter? Kan noe av det som kommer skape ett nytt rally på mandag?
Halslinje 4330 og klassisk forsøk på å bryte opp nå siste del av oktober. Det man eventuelt kan innvende er at høyre skulder er noe høy i forhold til venstre.
Beklager, hører hjemme i TA-tråd, men postet det her som svar til UMVS
Herregud som dere syter…
I helga får vi fullt datasett med masse ny data
Mandag er det webcall
Så er oppdaterte kursmål og masse nye kjøpere
Så er det FDA update om INITIUM
Får vi BTD/AA/FT?
Så er det TET og TENDUdata
SÅ er det tidenes readout av INITIUM…
Dette blir så bra atteh
Er veldig spent om vi får oppdatert NIPU data.
Selvfølgelig blir det bra. Hur bra som helst.
Men måten det skjer på?
Nærmest fomle ballen over målstreken?
Vi vil ha langskudd fra 40 meter uten dypp whatsoever rett opp i krysset, utagbart!
“Dor han i nota!”, som vi ropte i barndommen. Litt usikker på om “dore” faktisk er et verb.
Edit:
Før noen kommenterer: Jeg vet at mål er mål. Og er særdeles glad for det. Er klar for neste uke som et hardkokt egg.
Når BMS kommer med et bud på Ultimovacs en gang i 2024 så tror jeg bortimot alle selvsikkert kan forklare at det var en «no-brainer», at det så de på mils avstand osv.
(Tross alt går Yervoy av patent i 2025, og Opdivo i 2028.kr
Ikke utenkelig at det sammenfaller med børskrakk. Å sitte i Ultimovacs inntil man blir tvangsinnløst av BP er tvungen sparing med hyperavkasting. Og en krigskasse når alle andre er tomme.
Tja……hvorfor vente? BP har vel regnet på det allerede. Neste uke…24’ Særdeles gunstig posisjon Ulti befinner seg i.
Oppkjøp er nå en ting, har du noen formening om hva som kommer til å skje før det, samarbeidsavtaler etc? Det må jo bli en ekstrem oppkjøpssum når man vet salgspotensialet for UV1 i åresvis framover, tilsvarende CPI til BP
Nei, så på programmet om tek grundere, hvor det kom et bud på 1 milliard på Facebook. Et svimlende beløp da for her Zuckerberg, men han takket nei, vi vet jo hvordan det gikk!
Når er presentasjonen på lørdag? Kan den sees noe sted?
Nykode er priset til 6 mrd. Ultimovacs er priset til 4,9 mrd.
22% forskjell. LOA i Ulti er vel langt høyere nå? Hva sier ekspertisen?
DNB har kursmål 30 milliarder på nykode og 7 milliarder på Ultimo…,
Du kan jo sjekke analysene derfra
Fytti, fda reagerte med en orphan drug på pfs resultatene fra juni. Spent på åssen de reagerer på OS resultatene. Sousa har sagt at de går til partere og myndigheter med data for å legge en plan for veien videre.
Dessuten. I en eller presentasjon sier Sousa noe slik: their is certain steps that will be taken if s positive read out with partner.
Husker noen hvor og når han snakker om dette?
Så det kan virke som at de har noen avtaler som avhenger av positiv read out.