Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Det er ingen overføring av Hellands presentasjon i Madrid, men Ultimovacs sender selv ut pressemelding med alle dataene rett etter presentasjonen. I tillegg webcast på mandag med både Helland og ledelse i Ultimovacs.

11 Likes

Når går det da?

Ja vi har oversikt……Ingen er i nærheten.

1 Like

HR 0,73 eller bedre på OS er gullet vi venter på. Håper 0,72 eller 0,71 med 6 uker mer data. Da blir det baluba igjen på mandag.

3 Likes

Du verden så sterk ULTI var sånn helt på tampen her (på en ellers rimelig traust og rød børs).

3 Likes

Vil bare sende en takk til alle som har bidratt med masse kunnskapsdeling i denne tråden.
Riktig god helg!

Krysser fingrene for at dette går veien, og skulle alt av statistikk og sannsynlighet ende med minst tenkelige utfall har jeg ingen andre å skylde på enn meg selv.

Tvi tvi :crossed_fingers:

19 Likes

Ser ikke ASP på topp 50

Håper helgen blir… ultimat :sunglasses:

15 Likes

Mulig å legge til en diamant i bildet ditt siden du nå er med i diamond hands gjengen?

Får helt noia av å se:
image
Tror det er tekbot som har kommet med en melding av instinkt.

2 Likes

hvem

Atle Sandvik Pedersen
Aka Dichesbuen AS

1 Like

Tror han har roet seg betraktelig med herjingen av enkeltaksjer på Oslo Børs. Han er vel heller ikke en “bjellesau” som ønskes med på laget pga sin gode standing i miljøet hvis jeg skulle ha gjettet?

https://www.dn.no/marked/finanstilsynet/anne-merethe-bellamy/rec-silicon/finanstilsynet-gir-investor-rekordgebyr-pa-fem-millioner-for-markedsmanipulasjon/2-1-1427904

2 Likes

“men jeg gjør jo bare som hedgefondene gjør, uhhduhduhduh” :stuck_out_tongue:

4 Likes

Selvsikker nå. Snakker lisensiering istedenfor oppkjøp. Kan bli jævlig fett på sikt. Er nok UV2 der fremme som gjør denne strategien hot.

3 Likes

Ja, men det er vel ikke så rart: U har altså klart å produsere PoC på at UV1 virker, og det har de altså klart i andrelinjebehandling av lungehinnekreft… Hvem hadde trodd det?

Det er egentlig ganske drøyt. I seg selv. De starta omtrent med sistebossen og klarte det. Serr.

Og INITIUM går altså så tregt at man nå velger å lese av studien på en annen måte enn tiltenkt, fordi man rett og slett ikke kommer til 70 events. Kan det være fordi UV1 virker? Vel, det var allerede sånn høvelig sannsynlig før tirsdag kl 18:00. Nå er i aller aller høyeste grad sannsynlig. Faktisk så sannsynlig at det vil være totalt hovedsinnsykt om det ikke er UV1 som forårsaker de gjentatte utsettelsene av avlesningstidspunktet.

Og bare for å ha det sagt, det vi begynner å se konturene av her er et selskap som kan velge hvem det ev. vil selge seg til og / eller hvilke avtaler de vil gjøre: For det mange BP-pingviner der ute som vil ha en bit av U. Og bare en stk. UV1. Som altså trolig virker i svært mange kreftformer.

22 Likes

Alt som betyr noe nå er HR 0,73 eller lavere/bedre i morgen. :slight_smile: Blir spennende!

Hvorfor er akkurat HR på 0,73 viktig?

Når det gjelder INITIUM burde ikke kontroll armen ha nådd 70 events? Jo lengre dette tar vil det ikke si at standardbehandling har bedre effekt en historisk data? Så om dette tar veldig lang tid må vel de i standard gruppen også være progresjonsfri. Eller?

3 Likes

Det er det den står som i abstraktet fra tirsdag. Så samme eller forbedring

1 Like

En faktor i NIPU studien er alderen til de som er med. Det jeg har sett, er 70+, dvs overlevelse er enda mere spektakulært enn om det hadde vært en yngre (og sterkere) populasjon.
Hyggelig å avslutte uka med en pen oppgang. Vi er ellers en gruppe som blir superskuffet over 30% oppgang. :grinning_face_with_smiling_eyes: Det er sånn man gjenkjenner en Ultimovacs investor.

God helg!

12 Likes