Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Og viste de ikke «bare» 3 mndr lengre overlevelse også? Algeta altså

1 Like

Var like under 4 mnd mener jeg

1 Like

Jeg har vært med så lenge og deltok pre ALL risiko i emisjon på 125 kroner i 2021, at det blir en ren observasjon av psykologien som har blitt manifistert gjennom 36+ måneder med elendighet og sektordød. Så når randomisert POC foreligger for vaksinen i en umulig/håpløs indikasjon som andrelinje mesoteliom, så blir jeg litt brydd av at man ikke tar frem stortromma.

Selskapet, som har vært misforstått forsiktige gjør det nå, så da er det på tide å Conquer the World.

Jeg forstår det ovenstående all den tid jeg har vært med gjennom ilden. Men, herre fred, nå er tiden for å se frem og glede seg til enda et POC i melanom.

23 Likes

Har vært innom de aller fleste norske biotekaksjer de siste årene men aldri før sittet i et biotek med så lav risiko som nå i Ulti. (Nesten kjedelig liten risiko spør du en gammel trader som meg.)
Aksjene mine er låst til minst 2027 om ikke noe ekstraordinært skjer. På den måten er dag til dag aksjekurs av svært liten interesse.

jobbis; det er sagt at Initium kommer i H1 2024 ikke Q1 som du skriver.

8 Likes

Hva er grunnen til at den har blitt utsatt tidligere?

Folk dauer ikke.

2 Likes

Mener det var sagt på Q2 at de er i dialog med FDA om veien videre mot avlesning i initium, vi burde få en oppdatering før årsskifte om det er et type B eller C møte (b-møte har en 60dagers garanti) (C-møte har 75dagers garanti)

Med garanti så mener jeg at de har krav på et møte iløpet av de nevnte dagene.

2 Likes

Det er lagt løp med børsmelding og presentasjoner mandag så selskapet kommer nok til å markedsføre dette meget bra over helga.

1 Like

Ja, det er derfor? Det må vel sies å være et godt tegn i såfall.

Nettopp. Den er utsatt fra starten av 2023 til Q1 2024, og de ser etter en måte å få den avsluttet tidligere. Teknisk sett så må det 70 events til, og blablabla, men folk fortsetter å leve.
Det er nesten umulig å tolke i negativ retning selv om noen gjør sitt absolutt beste.
Ca 30% av de som var med i den aller første studien med UV1 (kun 20 stk eller så) ble helt friske, dvs kreften forsvant! De fleste av de andre lever fortsatt etter 4 år.
Dette er den direkte grunnen til at jeg gikk all in på Ultimovacs. Jeg eier bare én aksje.

14 Likes

Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor må de ha 70 events? Om den fungerer så bra, så burde de jo fått tatt dette videre.

1 Like

Antall events er for å være passelig sikker på resultatet at det ikke bare er tilfeldig. Selv med 69 events på NIPU er det 90% sannsynlig at det er effekt, altså at det er UV1 som er årsaken til forskjellen mellom armene.

Edit: Rettet fra 80% til 90% sannsylig at effekten ligger innenfor konfidensintervallet for effekt. Takk Polygon.

4 Likes

Syntes respons raten sier sitt. Dobbelt så høy respons med uv-1. Det er mye annet som spiller inn. Men om du dobler sjansen for å respondere så hadde jeg valgt uv 1. Levetid avhenger jo av mye forskjellig. Alder hvor syk man var når man kom inn. Hvilken subgruppe og doseringen som noen var inne på. De responderer bedre og lever lenger innenfor signifikans. Vi skal være svært fornøyd. Kritikken var jo at de hadde valgt feil line of therapy. For vrient. Så der var utrolig egentlig at det fungere.

3 Likes

Jeg burde sikkert vite dette nå (mulig jeg har glemt det), men hva er BOD og MAN forkortelse for? MAN for management?

Board of directors

3 Likes

For å forstå Ultimovacs og teknologien bak UV1, hør på denne episoden av Radium:

For å få forstå mer av INITIUM-studien, hør på denne episoden:

For å få forstå mer av NIPU-studien, hør på denne episoden:

26 Likes

Anbefaler også denne (Insider) guiden til ULTI som @Excession har startet på: https://tekinvestor.no/t/introguide-til-ultimovacs-under-utarbeidelse/38055?u=pdx

Den er redigerbar av alle, så bidra gjerne med en setning eller to, så får vi en super introguide til alle noobs :slightly_smiling_face: Det keever litt mer å sette seg inn i denne aksjen enn andre, så med en god guide tror jeg flere vil få øynene opp for ULTI.

7 Likes

Vennligst også fiks alle feilene jeg skriver, er ikke særlig god skribent, så språket er nok ikke så bra. Og dere som kan det faglige finner sikkert mange litt rare formuleringer, så gjerne rett opp. Det meste jeg har skrevet har jeg oversatt fra Ultimovacs sin nettside eller hva jeg husker fra det jeg har lest på trådene her.

8 Likes

Det er vanskelig å se at denne skal noe annet enn ned i morgen. De ledende oponionsdannerne på forumet har fortsatt ståltro, men skal man tolke diksjusjonen synes det likevel å være en ørliten tvil om hvor gode dataene er, og det synes også å være en liten skuffelse over at det ikke kom mer i presentasjonen enn i abstraktet.

Tvil om hvor gode data er?

LBA på ESMO som ender med POC i en "umulig " indikasjon .

Det er fascinerende hvor forskjellig man kan tyde ting.

For meg var vi vitne til akkurat det vi ble fortalt vi skulle få vite. Verken mer eller mindre.

Informasjon og nyheter vil komme fra og med mandag 07.00.

Jeg gleder meg stort til de kommende uker!

Istedenfor å høre på en som synser andre synsere, hør på henne her:

4 Likes