Joachim G. Aerts fikk han publisert “stuntet” ved hjelp av Viktor Sundberg Associate Director på Nordea Markets, Corporates & Institutions
Men herregud. «Opponenten» hadde ingen ammo. Dette er akademiske leker. Som sikkert kan gå over hodene til eter.
Må ikke se etter spøkelser mellom linjene helt til krampa tar deg. Ingenting konspiratorisk i hans oppførsel. Han er på podiet som en akademiker og hans rolle er å kommentere de utfordringene som han ser i det Helland presenterer. Skulle bare mangle, ellers mister man jo den balansen en slik konferanse skal ha.
Fireside chats er mer interessant for oss, men det skjer på radium sin podcast mot slutten av mnd
Nå må du ikke lage konspirasjonsteorier. Han satt som chair i panelet på sesjonen Helland presenterte i. Det velger han ikke selv, disse oppnevnes av arrangøren og tildeles oppgaver.
Chairs
- Andrea Ardizzoni (Bologna, Italy)
- Joachim G. Aerts (Rotterdam, Netherlands)
- Kersti Oselin (Tallinn, Estonia)
Bare for enkelhetens skyld, om kursen faller grunnet skuffelse på mandag, mener dere dette er en kjøpsmulighet? Er det noen triggere i nære fremtid eller er det waiting game som gjelder nå? Prøvde å lese meg opp litt på tråden her, må si dette blir for innviklet for meg, men hadde vært morro med et algeta bet. Mange dyktige skribenter her, imponerende, er dere leger og forskere hele gjengen?
Gode spørsmål.
Bare en liten kommentar fra siden. Meso 2L er en indikasjons som de beste CPI på markedet altså ikke biter på. At det å legge på UV-1 i en langtkommen og immunologisk «desert» kreft bedrer i overlevelse kan gi noen pek om potensiale hvis man bruker UV-1 i en kreftform som er immunologisk mer responsiv.
Bare for å påpeke at meso er high hanging fruit. Det vi venter på er low hanging fruit (INITIUM).
Ellers så er NIPU en fase 2 studie, og slik andre og jeg har skrevet før: fase 2 er ofte signal seeking. Man kjører få pasienter, tar høyere risiko og håper på å få noen signaler som igjen kan legge grunnlaget for en neste (optimalt sett fase 3) studie.
Hvor ser dere presentasjon foresten? Så bare slides.
PS: hvis det er noen her som vet hvor stor risiko man tar på å ødelegge våtromsmembranen ved å fjerne gammel silikon med tapetkniv tas dette imot med takk på DM. Har fjernet silikon i dusjen, men ble litt i tvil om jeg har vørt for ivrig og påført skade på membranen. Burde ha youtubet før jeg satte i gang operasjonen.
Mange av oss har vært med lenge og sittet gjennom toppen på 170 og dypdykket til 70. Disse ytterlighetene er faktisk av nyere dato.
Dette er en binær aksje, raser på dårlige (sett fra markedets side) nyheter og skyter opp på gode.
Det som ble lagt frem nå er ikke nytt, det kom tidligere i uka og sendte kursen opp fra 110 tallet.
Mandag? Tja, kan gå litt hit eller dit. Kan bli litt ørkenvandring (igjen) før neste opptur.
Alt avhenger av om du tror sånn ca 80% sjanse for gode nyheter i INITIUM er en risiko som er verdt pengene?
Dette er ikke en aksje for de som sover dårlig om natta. Jeg tenker enda på han som kastet kortene ved en kurs på 70 ettellerannet. Han orket ikke mere.
Da var jeg langt i minus, nå er jeg godt i pluss.
Enkelt sagt, tror du eller tror du ikke?
Du også?
Jan 2021: Gemcitabine is a frequently used chemotherapeutic agent but its effects on the immune system are incompletely understood. Recently, the randomized NVALT19-trial revealed that maintenance gemcitabine after first-line chemotherapy significantly prolonged progression-free survival (PFS) compared to best supportive care (BSC) in malignant mesothelioma. Whether these effects are paralleled by changes in circulating immune cell subsets is currently unknown. These analyses could offer improved mechanistic insights into the effects of gemcitabine on the host and guide development of effective combination therapies in mesothelioma.
Det sier så uendelig meget om sentimentet som har blitt virkelighet gjennom tre år med elendighet når et RANDOMISERT POC PÅ EN UNIVERSELL KREFTVAKSINNE I EN UMULIG INDIKASJON ikke genererer vill eufori, all-time-high kurser og whatnot.
Godt verden er større enn tussigjengen som fortsatt gidder å drive med dette her inne. For en tour-de-force dette blir frem mot at man tvinger åpen databasen i INITUM (fordi UV1 funker «for bra»).
NÅR var sist et norsk selskap leverte noe i NÆRHETEN siden Algeta? Svaret er: aldri.
Skjerpings.
Takker👍 som jeg har forstått så har INITIUM resultater blitt utsatt flere ganger, noe som kan tyde på gode resultater, backet opp av resultatene som kom nå. Kommer INITIUM i Q1 eller kan de fort bli videre utsatt?
Husker jeg ikke feil så gikk vel algeta kun rundt 30% etter gode resultater, før den eksploderte videre og ble etter hvert solgt:)
Og viste de ikke «bare» 3 mndr lengre overlevelse også? Algeta altså
Var like under 4 mnd mener jeg
Jeg har vært med så lenge og deltok pre ALL risiko i emisjon på 125 kroner i 2021, at det blir en ren observasjon av psykologien som har blitt manifistert gjennom 36+ måneder med elendighet og sektordød. Så når randomisert POC foreligger for vaksinen i en umulig/håpløs indikasjon som andrelinje mesoteliom, så blir jeg litt brydd av at man ikke tar frem stortromma.
Selskapet, som har vært misforstått forsiktige gjør det nå, så da er det på tide å Conquer the World.
Jeg forstår det ovenstående all den tid jeg har vært med gjennom ilden. Men, herre fred, nå er tiden for å se frem og glede seg til enda et POC i melanom.
Har vært innom de aller fleste norske biotekaksjer de siste årene men aldri før sittet i et biotek med så lav risiko som nå i Ulti. (Nesten kjedelig liten risiko spør du en gammel trader som meg.)
Aksjene mine er låst til minst 2027 om ikke noe ekstraordinært skjer. På den måten er dag til dag aksjekurs av svært liten interesse.
jobbis; det er sagt at Initium kommer i H1 2024 ikke Q1 som du skriver.
Hva er grunnen til at den har blitt utsatt tidligere?
Folk dauer ikke.
Mener det var sagt på Q2 at de er i dialog med FDA om veien videre mot avlesning i initium, vi burde få en oppdatering før årsskifte om det er et type B eller C møte (b-møte har en 60dagers garanti) (C-møte har 75dagers garanti)
Med garanti så mener jeg at de har krav på et møte iløpet av de nevnte dagene.