Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Ikke lett å finne noe logikk i forhold til dagens kursnivå.
Man kan vel være enig om at kursnivået i denne aksjen for tiden,sier mer om aksjemarkedet enn om selskapet?

1 Like

Om ikke annet så de-risker man ikke noe særlig om dagen… Kan jo være positivt det, hvis avlesning er god.

Omsetning på i underkant av 4 mill sier sitt. En piss i havet. Det er kun manipulasjon av kurs, selv om mange her inne ikke skjønner det. Det er den enkleste sak i verden å manipulere en kurs når omseningen er så lav. Omsetningen er så lav at en liten investor som meg med firesiffret tall aksjer kan klare dette.
Hadde noe “negativ” vært i gjære og noen visste det hadde vi sett andre omsetningstall.
Dermed er det ikke sikkert vi får “positive” vibbs på torsdag, men tror skuta er tett foreløpig.

Lykke til.

2 Likes

På torsdag får vi jo en avlesning på om de på innsiden vet noe som helst, at all, eller om det er no news er good news.
Kanskje de vet akkurat like lite, eller mye som oss, men det er ikke sikkert.

Kan ikke noen formulere noen gode spørsmål for å få de litt i snakk?

1 Like

Hva mener du med “avlesning” i denne sammenheng?

1 Like

Vil nok involvere tolkning av smil / uttrykk / vendinger benyttet / hvordan tebladene ligger i koppen / ++

1 Like

Om alle bare kan lese denne innen torsdag klokken 14.00:

1 Like

Kanskje best om presentasjonen blir foretatt bak skjermbrett, slik at man bedre hører hva som blir sagt i stedet for å fokusere på hvordan? :sweat_smile:

2 Likes

Alle har vel full kontroll på det fra før av :crazy_face::joy:

Uff, så patetisk :see_no_evil::see_no_evil:

Spoiler : Kroppsspråk/toneleie/tebladene/astrologien kommer til å tolkes i positiv retning :metal:t2::metal:t2:

“Half the 156 patients enrolled in the trial have been dosed with UV1 plus the PD-1 checkpoint
inhibitor nivolumab and the CTLA-4 checkpoint inhibitor ipilimumab, while the other half
received nivolumab and ipilimumab. The readout of the primary endpoint of progression-free
survival is expected in H1 2023, after progression of cancer or death has been observed in 70
patients”

Zelda; Dette har vi jo visst i noen år da!

Ellers grei rapport, med noen forsinkelser som forventet i Focus, Dovacc og Lungvacc studiene.

Tempoet øker i Dovacc. Det kan vi like. Grusom diagnose.

2 Likes

Det var rapportens positive overraskelse, at DOVACC har kommet skikkelig i gang.

Da er det bare kroppsspråkanalyse klokken 14.00 som gjenstår:

image

9 Likes

Etter readout Initium og Nipu er det Focus som leser av. Ikke uventet utsatt til H1 2024.

Rekruttering Focus ikke helt på nivå med forrige Q, men helt naturlig med svingninger.

Eksempel på rekrutteringskurve med kjente tall frem til i dag og estimering mot slutten som gir mulig LPD tidlig Aug. og data sent april/tidlig mai alt etter hvor lang tid den berømmelige datavasken tar.

10 Likes

Altså får kursen en dipp i dag. Fint tidspunkt i så fall å kjøpe seg opp på.

Hvorfor skulle egentlig disse forsinkelser føre til kursdipp i dag? Det er jo ikke de studier som nå meldes litt forsinket man venter på denne våren og som har vært grunnlag for kursstigning.

1 Like

Fordi rekrutteringen i FOCUS var svakere enn forventet tenker jeg.

Hvorfor skal rapporten føre til at kursen stiger i dag? (Som den har gjort når jeg skriver dette)

Kursutviklingen virker vel, om noe, helt upåvirket av rapporten? Noe som i mine øyne er helt logisk siden markedet vil gi blaffen i rekruttering i de andre studiene når Initium leser av?:slight_smile:

13 Likes

Det var poenget mitt også :wink:

2 Likes