Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

23 Likes

Q4 rapporten og presentasjonen :

4 Likes

Travel høst into travel vår :running_man:

Interessant å merke seg at de kjører Q-presentasjon fra USA, selv om konferansen i New York var ferdig for snart en uke siden :eyes:

Edit:

Dvs. at jeg antar de er i USA gitt at de kjører webcast klokken 14:00. Det kan også være at de er i Norge, men kjører senere på dagen for å nettopp nå ut til utenlandske investorer.

15 Likes

Slik oppsummerer jeg veddemålet Ultimovacs akkurat nå.

Om noen uker/måneder kan vi altså ha ett fase 3-klart produkt i våre hender. Merk; kan.

7 Likes

Hvis jeg husker rett begynte de med det (14.00) på forrige kvartalspresentasjon. Så det har nok ikke noe med hvor de er fysisk nå, men mer med å nå ut til utenlandske investorer ja :slight_smile:

2 Likes

Link til dagens webcast som begynner kl 14.

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230216_17

2 Likes

Targopenger som kommer inn?
Korresponderende kursutvikling

Slik svarte Anne W til @Truls2 for ca. tre måneder siden på spm. om “vasketid”:

“Hvor lang tid det tar å kvalitetssikre dataene før resultatene sendes til oss, avhenger helt av hvor omfattende og tidkrevende den oppgaven er. Det kan ta fra noen uker (i beste fall), til noen måneder. Så snart vi får dataene i hus, vil vi informere markedet umiddelbart.”

Blir spennende om de Sousa vil snevre inn denne svært vide tidsramma i dag.

Her er 2 setninger i dagens rapport:

“Ultimovacs is on track to Phase II clinical trial readout;”…

og

"The results from these two trials represent potentially
transformative milestones for Ultimovacs and cancer patients
with unmet medical needs and will provide important guidance
for the regulatory pathway for UV1. "

Etter mitt syn kunne ikke Ultimovacs formulert seg på denne måten om det har vært varslet 70 evnets pr . 16 februar.

For dette er uten forbehold utsagn om at de er i rute og at de holder åpent for at resultatene kan være totalt endrende både for både Ultimovacs som selskap og kreftbehandlingen generelt.

Egentlig er dette “kraftig kost” mener jeg og det kan utelukkende bety at 70 evnets har ikke inntrådt.

2 Likes

Ser ikke helt den, selv om de har fått beskjed om 70 events så aner de jo ikke resultat. Hvis de fikk beskjed for feks 2 uker siden, så er det jo god sannsynlighet for transformative resultater. Så at de setningene dere utelukker det tror jeg er å dra den vel langt. Men vi får være uenige.

2 Likes

ok det er greit. Enig i at de ikke vet resultatet om de har fått info om 70 events - men til tidligere den infoen kommer - 70 events - til mer forbehold må de ta og hadde de hatt den info allerede nå ville de formulert seg på annen måte tror jeg.

Jeg mener dette er utsagn helt uten forbehold og det kan de bare gjøre om de ikke har fått info om 70 events for da har de sine ord i behold pr. 16 februar.

1 Like

Det er ikke mange bioteks som kan skilte med å forlenge runway uten å hente mer penger eller kutte i utviklingen. Men det klarer Ultimovacs :grinning:

13 Likes

Men det var vel blant annet pga treigere oppstart i noen av de andre studiene, så de utgiftene kommer jo vel.

2 Likes

Noen som greide å tolke noen signal i framleggelsen :wink:

Definitivt ikke, men nå er ikke jeg noen ekspert på kroppspråk.

Grei presentasjon uten noen nyheter av betydning for oss som følger selskapet.

1 Like

Man får ta det som man vil, men i Q&A fant følgende utveksling sted:

Is there a possibility that read-out of INITIUM or NIPU can come 3rd quarter this year?

The only thing we can answer to that is maintaining - for the time being - the guidance that we have promised, and I can repeat again, that we expect topline results 1H 23, any changes we will inform the market.

Spesielt å svare slik / kvalifisere guidingen dersom man har fått beskjed. Det tar ikke 4+ måneder for CRO å overlevere data etter 70 events er oppnådd.

Ellers er min takeaway at har de noen heftige pokerfjes dersom de har blitt informert.

1 Like

Legger mann til att han måtte tenke et par sek ekstra, så jeg deler den antagelsen…:sweat_smile:

BOLD STATEMENT!
Jeg forventer at UV1 brukes i et økende antall kreftindikasjoner med gamle og nye CPI’er å videre andre legemidler som kan forsterke genereringen av UV1 spesifikke T-celler under vaksinasjon og lette funksjonen til UV1 spesifikke T-celler i tumormikromiljøet.
Jeg forventer at UV1 vil bli brukt i tidligere faser av tumorutvikling som neo-adjuvans.
Jeg tror også at man senere kan gå inn i den profylaktiske settingen å starte med pasienter som har høy risiko for å utvikle kreft ved eksponering av kreftfremkallende stoffer eller ved genetisk disposisjon som varianter/mutasjoner i h-TERT genet eller andre arvelige kreftdisponerende gener.

2 Likes

er det svaret fra Gaudernack i den artikkelen?

1 Like

Han kunne like gjerne sagt at han forventer å motta nobelprisen :sweat_smile:

2 Likes