Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Helt drøyt!!

Til andre som ikke har lest den:

On the verge of tidenes norske breakthrough i biotek og man har ennå muligheten til å handle dette til UNDER emisjonskursen fra 2021.

Meanwhile OSE:

3 Likes

@h3nk1 , angående spørsmål om det er mulig at avlesning fra INITIUM kan skje i 3. kvartal så er det jo funny at på presentasjonen, der de viser tidslinjer, så står det 1H23, mens lengden på boksen indikerer et utfallsrom på 7,5 måneder, mao midt i august 2023, eller halvveis ut i Q3.
Samtidig som de skriver at NIPU kommer i H1, men lengden på den boksen er helt klart lenger, og er helt klart H1+Q3.
Kanskje slomsing og unøyaktigheter, men gøy likevel da det kan med godvilje og «hausse-briller» ligne på magefølelsen til han som har plassert boksene.
Dessuten avlesning av 3-års data fra fase1 studiet er jo guidet på H2, og burde jo startet der guidingen på H1 slutter, men det er jo en tydelig overlapp.
Er det slomsing og unøyaktigheter mellom hva som er skrevet og guidet, og hva som et visuelt fremstilt, eller er dette magefølelsen til selskapet ?
Skjønner at dette innlegget er litt «spekulativt», men siden dette er småprat og temaet var Q3 skriver jeg det likevel, sånn for gøy mens man venter.

Edit: etter nærmere øyesyn tror jeg det går mest på ren layout / endring av størrelser på boksene @Snoeffelen. Men det ser absolutt litt påfallende ut ved første øyekast :slight_smile:

Kan kjøre en liten poll i steden: etter dagens presentasjon, tror du 70 events nådd INITIUM og/eller NIPU?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

3 Likes

Kanskje det er noen astrologer her inne som kan lese litt i stjernene også? :man_shrugging:t2:

3 Likes

I’ve got you:
Er det noen astrologer her inne som kan lese litt i stjernene også?

  • Ja, men du må fortelle meg stjernetegnet ditt
  • Nei

0 stemmegivere

Send PM til @Chrkni

3 Likes

Når tror du resultatene på INI og/eller NIPU børsmeldes (hva enn som kommer først)?

  • Mars
  • April
  • Mai
  • Juni
  • Juli
  • 3Q

0 stemmegivere

Kommer til Asco begynnelsen av juni

Selskapet skal strengt tatt melde markedet så raskt de har fått data og er sikre. Frist for å sende data til late breaker presentasjon (de med mest prestisje) på ASCO er 16. mars. Så for å presentere på ASCO må data være meldt tidig mars.

The final, updated late-breaking data should be submitted by March 16, 2023

Da går ikke det.

De kan da dra til ASCO med noe annet enn UV1, mvh. TET.

Kan de ikke bare dra på ASCO uten at de skal presentere noen spesifikke resultater?

2 Likes

Jo, det kan de. Er en bra mingleplass, alle er der. Og de har sikkert sent inn noe annet (fase 1 eller preklinisk) så mulig de presenterer noe også.

For vanlige presentasjoner og postere:

Abstracts may be viewed and modified at any time between submission and the deadline ( Tuesday, February 14, 2023 at 11:59 PM ET )

1 Like

Ja det kan fort bli q 3. Ingen 70 eventer enda 3 mnd cleaning. Da nærmer det seg fort q3.

Edit. Nå hørte jeg nettop Bjørheim si a few week toa couple of months… Veldig bra å få bekreftet at 2 måneder er max tiden. Vi er i gulltidene nå da:)

1 Like

3 mnd, er det håndvask?

1 Like

Redeye har oppdatert. Merkelige greier. Hvis dette er bluesky hos dem så er vi på ulike planeter.

Skriveriene ser ut til å ha vært nattarbeid, eller…

Solid top-line data could open important doors

We judge that positive phase II readouts would make UV1 attractive to Big Pharma
companies facing patent cliffs on their checkpoint inhibitors. Simply stated, we believe
the future phase II readouts will constitute a fork in the road for both Ultimovacs and
UV1. We currently model a potential deal in late 2023e, though it might come in 2024e,
depending on the timing of readouts and negotiations with potential partners.

1 Like

Etter en diskusjon på chatten for et par dager siden med en person som for meg hadde en veldig rar logikk rundt når risikoen var størst i Ultimovacs, så slo det meg at noen nok ikke har forstått et veldig basic fact, nemlig at et selskap ikke guider på at det skal mislykkes. Noe som betyr at Ultimovacs hele tiden har guidet på et avlesnmngstidspunkt som innebærer at UV1 mest sannsynlig fungerer. Og at de ikke har guidet på et tidspunkt som innebærer at UV1 mest sannsynlig ikke fungerer (i fjor høst) . Men at det ikke betydde at det var en høyst reell mulighet for et avlesnmngstidspunkt på dette tidspunktet.

11 Likes

Pharma guider avlesing. Ikke mer og ikke mindre. Trust me, mange pharma blir tatt med bukse på anklen ved en phase III studie som går i dass. Faktiske statistisk flere med bukse ned enn som kan feire en party.

Pharma is high risk. Punktum.