55% her
Jøss, dette caset har folka trua på ja. Imponerende. Har vi ikke hørt noe før 15 april dobler jeg posisjonen. Ha en fin dag…
Dette spørsmålet tror jeg ikke du vil vite svaret på mtp. risk management
Enrollment began in December 2021, and a total of 10 out of 184 patients have been enrolled in DOVACC as per 31 December 2022, and 17 patients as of the Q4 2022 reporting date.
Topline data on the primary endpoint are expected in H2 2024.
Litt optimistisk dette også?
DOVACC og LUNGVAC vil bli oppdatert ved Q4
Ja, klar over det, men det er jo lenge til. Jeg kommenterte nåværende guiding som de endret nå på Q422.
Hva mener du den burde vært og hvordan har du estimert den fremtidige rekrutteringen?
Analysis of biomarker data from the UV1-103 study strengthened our belief in UV1 as a potential candidate that can bring a meaningful difference to cancer patients. These results reinforce our belief that UV1 can play a transformative role in the treatment of patients with solid tumors, as backbone therapy in combination with immune checkpoint inhibitors.
Although cancer vaccines have been in development for more than 20 years, the landmark deal by Merck and Moderna last year has brought a lot more attention from the medical and investor communities and the general public, to this sector. With that perspective in mind, the results of INITIUM and NIPU, expected during the first half of this year, could be transformative — for Ultimovacs, cancer patients, developers of cancer vaccines and biotech investors. We believe that a universal cancer vaccine like UV1 has the potential to make a meaningful difference in the treatment of cancer patients. We are ready to move forward fast on the back of good data.
Fra CEO sitt forord. Likte ellers at de åpnet hele årsrapporten med en kopi av dette intervjuet:
Oslo børs ned 2,8% og vi er ned 0,35. Det må ansees som en god dag:)
Må si jeg sitter med en god følelse når man leser både både intervjuet til Gaudernack og ordene til ceo:
These results reinforce our belief that UV1 can play a transformative role in the treatment of patients with solid tumors, as backbone therapy in combination with immune checkpoint inhibitors
Geez
Jeg registrerer bare at det på Q4 ble meldt en ganske stor forsinkelse på ca ett år for DOVACC, men at ny dato for readout likevel fremstår optimistisk i mine øyne, tatt i betraktning 16 innrullerte ila siste året. Innrulleringstakten har tatt seg opp etter hvert, så ut fra 7 stk på halvannen måned i jan/feb så kan man vel se for seg ca 60 i året og da ca 75 innrullerte i februar 2024, evt ca 125 ved inngangen til 2025.
Hva tenker du?
Rekrutteringen «løsnet» først litt i forrige kvartal, og det er umulig å spå presist når dette ikke er en studie i selskapets regi. Det kan ta kortere tid, det kan ta lenger tid. At de oppdaterer estimert readout når de har er mer robust grunnlag for dette må da være helt OK.
De har forsøkt å forklare det med at sitene enda faktisk er i en oppstartsprosess og ikke fullt ut inkluderer til studiet. De forventer nok en høyere innrulleringstakt utover året og ut i neste år. Enten tror man på det eller ikke, data fra tre andre studier kommer flere år før uansett
Det er bare det at det spiller ingen rolle akkurat nå.
Om initium og nipu leser av positivt spiller det noen rolle?
Om de leser av negativt? Spiller det noen rolle…
Leser de første studiene veldig positivt av, så er sannsynligheten stor for at det er positivt for andre studiers rekrutering.
De måtte jo selvfølgelig endre guidingen og jeg har ikke gjort meg opp noen tanker utover “ok” på den nye guidingen.
Derfor syntes jeg det var interessant å høre hvorfor du mener at den er alt for optimistisk.
Er dette tanker utløst først nå den 24 mars 2023 hos dere på grunn av info på Q4 den 16 februar 2023?
Har dere grublet på dette i 1 1/2 mnd?
Ja, akkurat sånn var det… Men det er fint å gruble litt av og til da. Du burde prøve det en gang. Helst flere ganger, så oppstår kanskje spor av kritisk sans hos deg til slutt også
Snart april uten melding… og jeg mener at Carlos ikke visste noe på radforsk. Da er vi minium mai. Så at det nærmer seg melding i q3 er svært nære. Det nå jo være ekstatisk å gå jobb i ultimovacs etterhvert.
Kan vi ikke droppe de tolkningene av om han viser tegn til at han vet i ulike settinger?
Denne tråden er allerede kjedelig nok. Tolkningene er alt vi har å snakke om, jo.
Hva skal vi ellers gjøre på forum?