Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Vi ligger iallefall på 80 % sannsynlighet for nådd primærendepunkt etter @ketilaaj sin modell gitt 6 ukers datarens og gitt en kontrollarm som følger tidligere store studier.

19 Likes

Det er småprat også. Men jeg føler m g sikrere på at han ikke har noe info om 70 denne gangen enn under forrige presentasjon i Sverige. Denne gangen sier han: pr idag har vi ikke noe mer informasjon som gjør at vi kan endre guidingen eller noe i den duren. …

Sånn sett syntes jeg det er svært positivt. Men ja det er bare en triviell småprat av interesse.

Det ligner jo mer og mer på en homerun dette. Og den tanken har jeg ikke turt tenke for ofte før vi når april. Da kan både initium og nipu slå inn som en bombe. Hva skjer da om man får store overskrifter over hele biotech verden om uv1? Spenningen stiger kjære venner.

4 Likes

Ja jeg tror det er best for alle at avlesning kommer i 1H. Det ligger i kjent stil både nye kjøkken, bad lamborghiner og gamle ekteskap i potten :grin:

6 Likes

Kanskje nye ekteskap også :heart: :heart: :heart:

1 Like

Da er man straks i april, slik så det ut for et par uker siden:

4 Likes

Basert på selskapets mål fra plottene over (dvs 39 events, blå linjer), så er det ikke lenge til at sannsynlighetskurven for NIPU krysser INITIUM:

image

28 Likes

9 Likes

Angående den pågående diskusjonen og tolkning av kroppsspråket til Carlos om han har fått beskjed om at 70 events er nådd hver gang han er på podiet, er det ikke slik at INGEN i Ultimovacs vet noe før de får en melding med ferdige vaskede data. Det mener jeg ble konklusjonen på en ganske opphetet diskusjon om dette temaet sånn ca starten av dette året. Det ble kopiert inn en tekst fra Ultimovacs selv som bekreftet dette mener jeg
Hvis jeg husker feil, vil det nå uansett være en spesiell og vanskelig situasjon for Jens og Carlos, og gå med pokerfjes for alle de andre ansatte i Ultimovacs i hele vaskeperioden.

CEO, CMO og studieleder får beskjed av når CRO 70 events er oppnådd. Deretter har de pokerfjes inntil de får resultatene (som umiddelbart deles med markedet) noen uker senere. Dette har vi vært igjennom noen ganger nå.

1 Like

Gitt at selskapet selv melder at tidspunkt for avlesning ikke har sammemheng med resultat å gjøre, finner jeg det merkelig å ikke dele denne informasjonen umiddelbart. Det kan jo ikke være børs-sensitiv samtidig som det ikke har noenting å si for sannsynligheten for god avlesning? Noe som ikke helt gir logisk mening for meg i hvert fall.

Edit: jeg antyder altså at selskapet egentlig vet at disse påvirker hverandre, men roer ned forventningene så langt det lar seg gjøre, og at antagelsene lagt til grunne for beregningene er rimelige . Er det en farfetched tolkning?

3 Likes

image
Kurs korrelerer med antall memes, ikke alle de grafene dere poster. ;D

4 Likes

Memes lagger kurs?

Ny dag uten melding. Jeg hadde litt nerver i desember. Nå er vi søren meg snart april. Utrolig. Dette må da gå veien med god margin.

5 Likes

At dette går rette vegen er det mange som tror. 24 sekunder brukte Algoen i dag, før den ble skrudd på. Pleier vel ikkke å være så treg elller?

4 Likes

IMG_4345

24 Likes

image

4 Likes

Ultimo visa - (som kan synges på “julekvelden” i juni)

Nå har vi vaska data
og vi har tolka de
Og vi har handla aksjer
og vi har sikra de
Nå sett vi oss å regne
hvor mye kosta de
Og tar en tur i Lambo’n så Carlos får litt fred

2 Likes

Der datt søren meg skatte pengene inn…