Jeg bare tenker på referansegruppen, om de er samme i fase en og to.
om ikke, er ikke tid relevant mtp når avlesning er…
Fase 1-studiene har ikke blitt brukt til å beregne avlesningstidspunkt for fase 2-studiene, så det har ikke noe å si om det er like kriterier eller ei. Det du kanskje lurer på er om referansestudien (CM-067/511) og INITIUM har like innrulleringskriterier? I så fall er svaret ja og det gjør at de er det mest relevante man har for å gjøre statistiske øvelser rundt når data ville kommet gitt de og de antakelsene.
Cred til folk på forumet for å oppdage denne et par timer før det meldes
Ser ikke ut som det påvirker kursen noe særlig
Næh, men fortsatt cred
+5% i dag er vel godkjent
egentlig ikke med tanke på hvor den burde ha vært per dags dato
Der har du et poeng. Men reaksjonen viser jo hvor lite som skal til for å løfte aksjen. Dagens melding er jo å regne som en ikke nyhet. all den tid patentet allerede er godkjent i USA. Men det er er jo en god nyhet i dagens stadig stigende fokusering på vaksiner i forholdt til kreft behandling.
Tenk deg reaksjonen den dagen det tikker inn positive resultater fra INITIUM.
Eller hvordan vi alle faller ned som skinnfeller ved skuffende resultater…
Personlig har jeg egentlig ikke råd til å tape det jeg har satset her, men jeg klarer samtidig ikke tanken på ikke å få være med på den mulige himmelferden… Et dilemma jeg har vært med på så mang en gang i aksjemarkedet, og der jeg gjerne skulle hatt mer av hellet på min side.
Aldri lurt å satse mer enn man har råd til å tape, uansett hvor bra det ser ut! Du har enda en sjanse til å ta en risiko du føler du har råd til.
Husk at du får ca 50% igjen i restverdi og skattefradrag om alt skulle gå i dass totalt. Skal man sitte i risiko aksjer så er det riktig år å sitte. Derfor er jeg all in. Blir det total fiasko har man en del igjen uansett.
Håper og tror denne tråden vil bestå som en informativ og edruelig tråd for investering i et biotekcase: aldri ha større innsats enn det man er komfortabel med.
Nå har rett nok noen av oss (meg selv inkludert) en liberal risikoprofil, men det må fortsatt være forbeholdt at utfallet ikke blir slik man håper og nå har en godt begrunnet tro på.
Selv har jeg brent meg på PCIB og jeg kunne sikkert sluppet unna med skattefradrag. Men så er det tanken om at en dag… En dag løsner det… Så de tapte pengene i skakkjørte biotecs blir f**n meg ikke realisert over skatteseddelen engang…
Men risiko blir vel lavere for hver dag som går, og er nærmest ikke eksisterende ifølge enkelte, så gir vel lite mening å gå ut av aksjen om man allerede har tatt et bet.
Den er IKKE ikke-eksisterende. Alt tyder på god effekt, men det KAN være slik at et eller annet man ikke kunne forutse roter til alt. Sannsynlig? Nei. Mulig? Ja.
Hva man egentlig har råd til å tape er jo en subjektiv vurdering som har en tendens til å endres til stadighet.
Det viktigste er dog tross alt å unngå å gamble med lånte penger…