Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Janus dekket nok inn dag 1. Var nok volum.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Kjør på! Jeg har kjøpt nok😅

Market-maker strekker strikken nedover for å prøve å få deg til å selge til sin shortinndekking, Kaizer.

Skal bli spennende å se hvem som har solgt de siste 2 dagen, eller om det er market-maker som har moderert aksjekursen 12% ned mens OSEBX har gått 2% opp. I tilfellet, kunne de ikke bare la kursen ligge i ro selv om handelen er lav?

På listene har en UBS-konto kjøpt 287k over to dager:

Den kontoen eier kun NEL-aksjer (for 49 millioner) i tillegg:


Blir spennende å se om kontoen fortsetter å laste opp for ca. 1 million kr daglig videre.

« Commitment forankret i min fars sykdom, sier han.»

«Vi kaster ikke kortene når det feiler, slik finansielle aktører gjør, «

Det er nesten et par dagers volum i aksjen som de har handlet. Interessant at det tilsier en ganske negativ kursbevegelse. Flink robot da som konstant klarer å pushe kjøp på lavest mulig bid nedover i boka?

Hvem er market-maker for ULTI og har de avtale om det med ULTI selv eller med børsen?

Denne uttalelsen fra Gjelsten om Initium og UV1 synes jeg var rar:
«Den virket, men ikke bedre enn det som allerede var tilgjengelig i markedet. Det har ingen fått med seg , og det er frustrerende»
Han må jo vite at pasientene fikk samme immunterapi i begge armene?

3 Likes

Det er vel ingen som er market-maker i ULTI ?

Småhissig kjøperside i dag.

Vi har fått lukket gapet etter meldingen og rykket til 12 kr. Nå er vi i bunnen på oppadstigende trendkanal. Jeg tok halve omsetningen i dag og har økt beholdningen med 50%.

6 Likes

Sett fra ettertiden er en ting jeg gjerne skulle visst, og det er svaret på dette spørsmålet:

Til hvilken kurs kunne man ha kjøpt Ulti den 7. mars 2024, om INITIUM hadde lest av med HR 0.60?

Jeg har en slags gnagende mistanke om at den kursen kanskje ville vært betydelig lavere enn det vi som satt over iHavariet så for oss.

Altså, hvorfor ta risken på 95% ned, hvis oppsiden kun ville vært på skarve 200-300% ?

1 Like

TI medlemmer pre-initium

Husker ikke nøyaktig hva jeg sa, men husker jeg hadde et tall som var veldig mye lavere enn dere, antagelsen var at det ville ta tid å utløse hele potensialet av en positiv fase 2 avlesning.

1 Like

You did pig, you did.

Nå har du lest for mye på HO og dette skvalderet til Hugoil om at Janus manipulerte fram ett års OHS med kunstig høy slik som på åpningen på 12 for en uke siden.

Et TA svar på spørsmålet ville gi (brudd) halslinja 165 + hodebunnen størrelse 75, mao. 240 (ikke nødvendigvis samme dag). DNB hadde kursmål 200. Det er jo ganske presist sett ift. at det var satt før NIPU oppgangen. Når var det de kom med det kursmålet? For var det noen av dere som kjøpte oppunder 12? Der var jo ganske mye omsetning på åpningen, så noen kjøpte og de så vel ikke for seg å gå med tap.

Hva tror du kursen ville blitt om HR ble 0,8?