Jeg har tapt slik som alle andre, så prøver bare å snitte ned nå. Jeg mener caset ikke er dødt. Vi har fortsatt 3 studier som skal leses av. Vi har NIPU som viser god OS. Bare NIPU i seg selv (gitt medisin) forsvarer mange ganger dagens børsverdi.
Fra FA artikkelen:
" – Når man da ikke måler noe effekt av vaksinen så er det dramatisk da tillitten til at vaksinens effekt også i andre kreftformer blir betydelig svekket. Når selskapet i tillegg snart må hente penger er det en dårlig kombinasjon."
Makredsverdien er under 300 millioner. Det er helt latterlig ned over 92%. Her kommer rekylen oppover snart
Dessuten er ikke fre float av aksjer så stort så mange nye aksjonærer kommer inn mens andre selger på panikk og sikkert noe tvangssalg også fra start i dag.
Tenker aksjen fort kan dobles i løpet av dagen👍 Er et lite plaster på såret
Selv 20,- kroner var under mitt worst-case for en PE Not-Met melding så plasteret dekker ikke mitt sår…
Dobblet i dag. Skal ut igjen i dag. Redder jo faktisk litt om man gidder å være på jobb i dag🙂. Mye opp og ned her nå.
Dette ble et vilt eldorado for traderne, viktig å være obs på, det vil nok svinge ganske voldsomt dette flere dager framover.
Hva er nedsiden nå? Hele nedsiden er jo brutalt tatt ut😅
Dette er det mest frustrerende av alt. INITIUM kan kastes i søpla. Umulig å forholde seg til. Bare flere spørsmål, ingen svar.
Umulig å si, fortsatt ingen som vet utfallet av de andre studiene og hvor mange av de som fortsatt nå vil satses på.
Ekstremt krevende økonomisk denne sektoren.
Alt under 20kr er uansett billig. De har cash til å syne 3 studier, de har NIPU med fast track. Blir nok ikke så gærent som folk skal ha det til😊
Hva kan ha gått galt? UV1 kan selvklart vise seg å ha 0 effekt men hva kan ha gått galt i studien slik at tallene ikke er “gyldige?”
Det har jeg skrevet om her inne et par ganger… Folk som gikk på sykehus av andre grunner en COVID, var FRISKERE. Helt logisk for meg. Helt ulogisk for de fleste her inne🙂. Man har til og med funnet artikler mot min påstand. En hel håndfull tilogmed…
Hudkreft er jo hudkreft, hvordan kan det være så ekstreme forskjeller? Rare greier
Men dere: mener vi virkelig at Ultimovacs som har levert én positiv fase 2 studie og har 3 avlesninger den nærmeste tiden OG godt over 200 mill på bok skal være verdt MINDRE enn BGBGIO?? For akkurat nå mener markedet det.
Kanskje den Covidvaksinen var mer potent enn man tror
Covidvaksine kurerer kreft?
Tipper vi ender dagen på 22kr👍 Dette er en fullstendig overreaksjon. På 22kr prises selskapet til ca 750MNOK. Det er ikke særlig dyrt for et selskap med 266MNOK i cash ved siste kvartalsrapport, med 3 fase 2 studier som skal leses av og én fase 2 studie som har vist effekt.