Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

De sender aldri ut melding om outcome notifications, bare når Titles blir sluppet. Så det skal ikke komme melding 10.juli med mindre de har endret praksis. +sommerferie ref i fjor. Bare å sjekke meldingene som kom da.

2 Likes

Virker som du fant ut noe spennende om CROet i Boston, siden du holder kortene så tett til brystet?

Er det i dag det er game stop? Sist jeg spurte, så ble innlegget mutet eller slettet, mens kursen så steg 4-5%. Så det kan kanskje være noe i det.

Holder kortene tett til brystet? Trodde jeg skrev alt jeg fant ut i første innlegg jeg. Har ikke sjekket noe mer etter det. Var ikke noe å finne på nett dessverre, det eneste de har til felles er lokasjon, så hvis man vil ta på tinfoil-hatten er det fysisk mulig at JH og CRO har møttes uten at de trengte å fly, men det er umulig å bevise og uansett lite fruktbart å spekulere i. Det er så mange ledd som deltar i studier og veldig mange satt på deler av bildet og kunne fortalt det til JH. CRO er nok den som har mest å tape på å være uærlig, så ville heller trodd det var noen lengre ned i systemet om noen, som eventuelt lakk informasjon. Man kan spekulere seg i hjel på dette og det er bare to ting som er sluttsummen uansett: Man får aldri svaret og man får aldri endret resultatet. Så nytteløst uansett.

Nå har vi jo fått avklart at CRO hadde mer fokus på det akademiske enn det kommersielle, eller i hvert fall i etterpåklokskapens navn innrømmer at resultatet var mest interessante akademisk, og det er nok det eneste vi får vite om han og hans tanker.

Er det korrekt forstått det er Fortrea, som har været CRO for Initium studiet?

image

Ja alle har feilet så langt.
Hvis noen har lyst å gamble igjen så er dere velkommen inn i som Lytix aksjonærer, men da må dere være raske. Der venter vi data i løpet av noen timer (Late June/early July) fra en partner i USA og de kan potensielt ruinere innskuddet igjen eller være starten på en hyggelig reise :slight_smile:

Hva er det for et innlegg som der bliver henvist til? Det som omtaler CRO info.

tror noen må vite hva som skjedd mellom JH og croet? om de tør stå frem er en annen sak. Hadde vel ødelagt tilitten til all biotek forskning.

Er det ikke Fortrea (tidligere Covance), som er CRO på Initium studiet og er de ikke HQ’eret i Burlington, North Carolina? Så der er vel ikke så stærkt et link til Boston?

Fortrea har også et kontor i Boston - som er helt naturlig når Boston er verdens viktigste by for biotek. Og like naturlig er det da at helsefokuserte Janus Henderson også har et kontor her. Men dette fokuset på geografisk lokasjon av disse to foretakene er jo bare komplett imbisilt! Eller rettere sagt kjempebanal konspirasjonsteoretisk “mønstergjennkjenning”.

Fortrea er et datterselskap av Labcorp, som er et enormt børsnotert selskap, og ikke eid av en “ond edderkopp” som du tydligvis så gjerne vil tro @Oboy. Bare slutt med de greiene der vær så snill!

8 Likes

Vanguard Group eier ca 11 % i Labcorp, nest størst er Black Rock med 5,5, så State Street osv. Helt på jordet å tro at noen påvirker noe som helst her.

1 Like

Man trenger bare en utro tjener innad i bedriften for å ha lekkasjer. Det har vel vært større skandaler enn dette. Men det har ingenting for seg å spekulere ettersom resultatene er det de er.

Det som var mest urovekkende for meg var at resultatene var så enormt like. Det var knapt forskjell på armene i initium. Så da må vel soc virkelig ha fått en ny form for effekt de siste åra. Hvem vet.

Får bare holde ut med de resterende aksjene. Tipper vi kan få 20% på forventning til focuss. Men etter det er det rein bingo.

1 Like

Martin skulle sjekke hvem som er eiere til CROet som Ulti bruker. Dette Croet har hovedkontor i shortebyen nr1. i verden, Boston/Massachusset-området.

Jeg vil ikke gjerne tro det, men gjerne sjekke det. Du må vel se distinksjoner? Ellers risikerer du å bli prest i en menighet.

Hvem er de 10 største eierene der da?

Mener du at det er de samme eierene som handler Ulti og som er de største eierene i big pharma og dermed FDA + andre oppstartsbiotek og besitter de aller beste tradingalgoene? Sjekk topp50 bevegelsene.

De som har tapt mest på ULTI bør be ledelsen om å legge fram full randomiseringshistorikk samt den korrigerende regresjonsanalysen.

Man kan mene og mene, men det blir enda bedre med konkrete faktabasert info i tillegg.

image

https://www.researchgate.net/publication/378124684_Differential_Increases_in_Excess_Mortality_in_the_German_Federal_States_During_the_COVID-19_Pandemic

“Given the surprising finding that a significant excess mortality only begins to appear in 2021, which then doubles in the following year 2022, the question arises which factors might be related with this sudden and strong increase in mortality long after the start of the pandemic,”

“The results of the correlation analysis show a very clear and simple picture: There are only two variables that are systematically related to excess mortality: COVID-19 and the vaccination rate. The fact that the vaccination rate in the second year of the pandemic is already highly negatively correlated with excess mortality as well as with the reported number of COVID-19 deaths and infections in the first year of the pandemic clearly shows that the less a federal state was affected by COVID in the first pandemic year, the more vaccinations were administered. The fact that this negative correlation suddenly reverses in the third year of the pandemic clearly shows that a new factor must have suddenly emerged that drove up excess mortality and the number of COVID deaths and infections in the federal states that were initially least affected by COVID-19.”

Man var nødt til å rekruttere de mest friske pasientene under covid for å unngå at studiene ble beheftet med mortality. Slik fikk man næringsklyngen (eller hva var det for fint ord Polygon brukte om den) til fortsatt å rulle på “best mulig måte” med de aller mest kåte og lettlurte bioteksene til å rulle inn de friskeste pasientene.

NANOV oppgav aldri antall døde i sitt avsluttende og nedlagte studie. Det burde de - siden de bare fikk rekruttert de sykeste pasientene.

Kanskje RL vet det og dermed ser at Betalutin egentlig var temmelig bra slik han hele tiden har trodd.

The British-Swedish pharmaceutical company is now admitting that their vaccine can lead to Thrombocytopenic Syndrome TTS, an autoimmune response that can cause blood clots, internal bleeding, and death.

“Thrombotic Thrombocytopenic Syndrome (TTS) is one of the rare but very serious adverse effects that has happened as part of Vaccine-induced Immune Thrombotic Thrombocytopenic Purpura (VITTP). The incidence has been as low as one in 50,000 (0.002 per cent ), but in a huge population, the number becomes sizeable ,” infectious disease expert Dr. Ishwar Gilada, told IANS.

https://in.investing.com/news/astrazeneca-admits-covishield-jab-raises-tts-risk-should-you-be-worried-4156363

Interessant å se at dette er info som MArtin er inklinert til ikke å ville nevne på forumet etter i forkant å ha bebudet at han ville sjekke nettopp hvem som var eierene. Se innlegget hans for et par uker siden og i går.

Hva tror de som har tapt mest på Ulti at (en smule overkåt) ledelse er inklinert til (etter å ha bitt på agnet), som Martin - si minst mulig og sitt helt i ro, i stillingen?

2 Likes

Nå har du gått fra fantastiske konspirasjonsteriorier, via usakeligheter til noe direkte ufint

4 Likes

Shaming. Finn en feil. Den vil jeg selvsagt være interessert i. Også alt annet som ligger under en sannsynlighetsfordeling. Men sannsynlighetene må vurderes og ikke bare ta eventualiteter som dogmer. (Det jeg legger fram ser jeg på med samme briller. Det er selvsagt lov å være uenig, men et forum skal helst bestå av diskusjon og debatt - ikke dogmatisk ensretting.)

Det handler om å åpne opp det ene øyet etter det andre. Alle hadde hørt om randomisering, men hvem hadde hørt om re-randomisering før jeg glugget opp?

Det som kvalifiserer mest som direkte ufint er nok …økosystemets nedside. Å se bort fra dets nedside er …naivt. Vi snakker tross alt ultimatisk om …penger. Og det er forferdelig hva både for lite (tap) og for mye (gevinst) penger kan gjøre med folk. Så pass opp.

Hadde fylt på mer melk for å tynne ut dette, rene cinnamon challenge det her

Er det bare meg som reagerer på at produktet som tidligere het Boston-agurk, nå har bytta navn til Agurk-mix?

Det kalles agurk nytt, det som foregår på denne tråden. :wink:

1 Like

Du har skrevet noe som ingen her på forumet skjønner. En ULTI bønnestengel som alle håpet skulle vokse inn i himmelen, men den visnet. Nå holder menigheten på å forsøke å få den til å våkne opp

1 Like

Hehe, jeg vet ikke mer enn jeg har sagt og gidder ikke sjekke mer siden jeg ikke eier Ulti. Er ikke mer komplisert enn det Oboy.

1 Like