Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Mellomstasjonene?

Hvordan er det mulig å omsette under det aktive budet? Var 7,58 når denne ordren gikk igjennom.
image

Anyways, syntes aksjen så billig ut før FOCUS resultatene blir oversendt Ultimovacs lørdag 3. august, om man kan stole på børsmeldingene. Tror fortsatt de leser av negativt, men hadde trodd aksjen skulle stå i 10kr på forventninger. Tror derfor på en kortsiktig mulighet i forkant, og av andre overraskelser er det ikke forventet noe spesielt, men det kan komme noe ang. ESMO.

Ser det er satt av noen orals til Mesothelioma og mange fler til head & neck cancers, så er i det minste plass satt av til NIPU og FOCUS hvis de har søkt. Helland vet vi så og si 100% at har søkt, men FOCUS er mer usikkert.

Jeg har tatt en post, leser FOCUS av positivt mot formodning, så er gamle tralter tilbake for fullt. Men tror ikke det skjer. Det tror ikke markedet heller, så sliter med å se at det kan bli verre før FOCUS.

1 Like

Det går an, når de handler med seg selv, i utenlandsske børser. De pleier å gjøre sån for å streke op chartet sli kde vil - og de ville ned på den svarte linja, med kursmanipulasjon en mass i det siste. Vi ligger nå inne med en avgitt giga BULL HAMMER i 4timerschartet.

image

Rart hvis de har tilgang til andre markeder inkludert Nordnet, å selge til noen for 4 øre mindre enn budet på Nordnet?

Her er det de fleste sover på nå tror jeg. FOCUS data kommer innen 2 uker fra nå. :

Hvor lang tid bruker de på å samle data? Kan ikke si jeg gleder meg… men men…

Bør være 0 dager, siden Top Line results sendes inn til firmaet 3.8 om meldingen fortsatt stemmer.

«These data will be analyzed 12 months after the last patient was enrolled« betyr nok at det tar noe tid etter 3 august før melding. De må ha tid til analyse før publisering.

8 Likes

Spent på om FOCUS kommer før eller etter ESMO.

Personlig tipper jeg før.

2 Likes

Er det noen som kan se endringsstørrelser på siste topp50 liste som kan forklare hvorfor så stor nedgang på fredag på 3. minste omsetning siden krakk dagen?

Tror markedet kommer bli tatt på senga av FOCUS. Tror det kommer gode data som snur opp ned på caset igjen.

2 Likes

Interessant. Hvorfor tror du det?

Jeg tror, jeg tror …på sommeren ja:)
Men joda, jeg tror du kan tro rett der - fordi markedskursen og sentimentet er på minimum. Og kursen liker å snu, for å klarere markedet. Så derfor trenger det ikke så mye for å gå endel og teste ut hva som er riktig kurs.

1 Like

NIPU kommer vel før FOCUS?

ESMO er 14-17. september (antar at NIPU OS havner her nå)

FOCUS har ettårsdag siden siste doserte pasient 3. august, og de fleste av målepunktene – utenom OS – ble gjort på 6 mnd. Så vasketiden bør ikke være fryktelig lang. Det er vel neppe mye som skal korrigeres for når det gjelder OS.

4 Likes

Kan dere med tilgang på aksjonærlsitene på TI sjekke med diskrepansen mellom E24 sine lister i dag og Offentlig Aksjeeierportal (aksjeeierregisteret.no) omtalt i dag på HO?

Hørte bare han styreleder i Ulti sa i podcast at NIPU og så Focus.

Ah. Husker du hvilken podcast det var? Altså, nummer?

Jeg vet ikke helt om man skal ta Einarsons tidslinje for god fisk her.

Men det hele vil jo avhenge av vasketid på tyske FOCUS-data + om NIPU faktisk går på ESMO eller ikke.

Mener det var episode 301.

Det hadde vært gøy om så skjer.
Men hvor gode må dataene være for at det skal skje? Er det nok med å akkurat oppnå ett primær-/sekundær endepunkt eller må det “svært gode” resultater til for å skape den entusiasmen igjen?

1 Like