Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Håper du har tatt ut pengene dine å har de tilgjengelige til eventuelle andre interessante investeringsobjekter du finner smart.

Nå er det vel for sent, har man holdt til her nede er det vel bare å håpe på de siste studiene eller DCB.

1 Like

DNB skriker “selg”, men kjøper med begge henda. Riktignok en meglerkonto, men det er i alle tilfeller en DNB-kunde som ikke stoler på sin egen rådgiver. Kjøp av hele 376 000 aksjer!

DNB-fond øker også med 20k.


2 Likes

De har jo litt cash, om de legger ned virksomheten i morgen, hvor mye koster det å avvikle og hvor mye er det da igjen til aksjonærene?

1 Like

Null - 0 kr.

Du tror alt av cash hadde gått med til avvikling om de hadde gjort det nå?

Takke faen for det da :joy: Måtte ha blitt svindyrt for enkelte nye sjarte TI sjeler :see_no_evil:

Sikkert en del her som ikke leser tråden om IO Biotech. De meldte i kveld at interimen ikke oppnådde endepunktet som var satt for å søke AA. Sannsynligheten for at de da oppnår primærendepunktet om et halvt år er med det også drastisk redusert. Dette er relevant for Ultimovacs fordi dette også var en peptide-vaksine, og dermed ytterligere en spiker i kista for UV1. Men også for TET, fordi den i hvert fall opprinnelig var designet for peptidevaksiner. Og i den grad peptide-vaksiner nå er dødt, så gjenstår i så fall kun verdien for Ultimovacs i hva man nylig har holdt på med preklinisk med denne adjuvansplattformen.

9 Likes

Så peptidevaksiner er døde?

Men Ulti har altså liggende en leveringsmekanisme for peptidevaksiner?

Og denne leveringsmekanismen blir vel ganske ubrukelig hvis den da ikke kan brukes til å levere noe annet?

Og det er det Ulti hinter til at den kanskje kan gjøre, på ett eller annet tidspunkt?

Det de ganske sikkert kommer til å si om et par måneder, er at de har fått det til i mus.

1 Like

Og da kan Ulti endelig få avtale med noen store bioteks, ansette 180 stk, starte rekrutteringa til noen enarmede studier som aldri kommer til å lese av, og på toppen av det hele få med Geir Hiller Holom på laget?

Dette blir bra.

4 Likes

Det er på tide at mus får en skikkelig kreft behandling. Dette blir bra!

3 Likes

På tide med noe mus. Penger blir det lite av🤐

2 Likes

Ble det nytt kjøkken på kona?

1 Like

Jeg har kjempa meg tilbake. Minus 60000 bare nå ift smellen på initium. Var -200 k++. Det blir nye fronter på kjøkkenet. Og påbygg til våren om jeg klarer å spare 100 000 til. Den første måneden etter initium var forferdelig. Skal aldri sette meg selv i den situasjonen igjen. Følte jeg gikk rundt som en nummen zombie i to uker. Så gjorde jeg det bra i flere selskap etterpå. Var med i nti fra under 2 kr til 3,6. Nå er det fond og mindre risiko og sparing. Så får vi se. Har gitt litt opp den ideen om 10x i ett selskap.

21 Likes

Oppsummering av siste radforsk podkast:
BLABLA! :nauseated_face: :face_vomiting:

3 Likes

Hvis du virkelig er lege, så er jeg litt bekymret for din impulskontroll og saklighet…

3 Likes

Lege i hakkebakkeskogen :deer:

Ville foretrukket om Ulti brukte klatremus, og ikke skogmus, i forsøkene sine med post-TET-teknologien. Men som man roper i skogen (til musene) får man kliniske svar.

Dette er vell ganske bull for mus og rotte-aksjer?