Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Edison hadde følgende verdivurdering etter NIPU “fail” i Juni 2023 når de hadde mål på 215,9 NOK/aksje.

Nipu: 10,5 NOK
Initium: 47,9 NOK
Focus: 46,8 NOK
Lungvac: 81,5 NOK
Dovacc: 17,4 NOK
Cash: 11,8 NOK

23 Likes

Er jo mye verdier igjen hvis dette går veien :slight_smile: da er vi vel tilbake på gamle kursnivåer.

2 Likes

jeg også, jeg hadde omtrent 7000 aksjer torsdag morgen… Jeg hadde en mye høyere risiko enn normalt på dem enn jeg normalt ville føle meg komfortabel med. Jeg mistet en god del av porteføljeverdien min den dagen. Jeg er fortsatt trist, jeg er bare mer trist over den tapte muligheten… trodde virkelig at jeg var i ferd med å lotto hit

8 Likes

Mye snacks der.
Kan minnest fra tiden jeg investerte i biotek så hørte jeg alltid at dersom det ikke var noe tegn til effekt i hudkreft så var det ihvertfall ikke noe vits å prøve andre indikasjoner.
Gjelder ikke denne regla lenger?

Det er vel 2 misslykkede forsøk i melanom og ett misslykket i brysthinnekreft ser jeg etter rask googling.

Rask googling blir litt for enkelt. Lese litt mer før du konkluderer kanskje. Rart hvor mange (nye) forståsegpåere som dukker opp om dagen :wink:

8 Likes

Starthjelp:

https://tools.eurolandir.com/tools/Pressreleases/GetPressRelease/?ID=4405256&lang=en-GB&companycode=no-ulti&v=

Samme studie?

Samme studie ja.

2 Likes

Og det betyr at en studie som i mislyktes først, likevel ga en signifikant overlevelse?

Det stemmer Sander, trodde du hadde vært med her en stund jeg?

Men det betyr ikke at jeg skjønner alle sammenhenger. Tvert om, jeg prøver helle tiden å forstå mer, og da er det verdifullt å være i dette forumet (om det er plass til oss som fortsatt har kunnskapshull å fylle).

3 Likes

Hehe :joy::joy: Akkurat som de gode gamle pcib og nano-trådene. Jeg skal ikke stille noen flere spørmål. Jeg har troen på dette her…

1 Like

For ordens skyld det er 21 i tilleggs studien

1 Like

Du stilte ikke spørsmål, jeg oppfattet det som en konklusjon (på svakt grunnlag) . Greit å lese litt før man er for bastant…

2 Likes

Sikker? Mener jeg leste 27 men kan selvklart ha feil

Enrollment of 21 patients with unresectable or metastatic malignant melanoma completed.

Melding 2 november 23

2 Likes

Det lader nu til, mange køber flere aktier efter kollapset - og disse kunne skam også sagtens falde +90% i værdi, så man gentager kunststykket.

Kom igjen, en gang til!
Alle gode ting er 3.

5 Likes

Det var en yderligere forklaring til Birgitte, der lod til at misse pointen omkring genkøb af aktien. Spil du bare smart omkring at være påpasselig med at investere i Ultimovacs, fordi man, igen, har regnet videnskab og sandsynligheder ud i et forum for glade amatører, mens nær alle insidere sælger alle deres aktier.

Dere har begge rett her. Det ble inkludert 21 nye pasienter i tilleggsstudien, men så ble 6 pasienter fra hovedstudien også inkludert.

4 Likes