Ja, det vet man.
Kunne det vært en idé å legge PDF’en til @h3nk1 på forsiden i fundamentaltråden? Kommer til å komme mange nye til fremover, så kanskje greit for de å ha rask tilgang til den😊
Takk for svar, anslås mellom 60-65 eventer basert på data fra tidligere studier med tilsvarende kreftform eller?
Leser man Jens mellom linjene i intervjuet så tolker jeg han som at det kom ganske mange events (eller normalt?) i starten men at det har stoppet helt opp i lang tid. Samtidig så ville man nok ikke turt å lest av med 40 events pga statistikken for å få PE met blir knallhard.
Minimum oppfølgingstid 18 mnd ble avlesningstidspunktet. Tipper rundt 60-65 er godt estimat. Da er det ikke så farlig å lese av.
Går den her på PE met så sidder jeg endda hårdere på mine aktier. De skal da ikke kastes ud til en tilfældig kurs i tosse timer og tosse dagene efter melding til shorter pak. Helt hjernedødt efter min mening. Poll har også vist at nogen har strategi om at laste mere. Mye ekstra risk er væk.
Ved PE met så ved vi at vi har truffet blink og ikke en eneste af mine aktier skal læsses ud. Inden for kort tid kan der ligge et enormt bud på Ulti. Hvad er de værd…? Tager man optimist hatten på er det min-blowing. Det er Donald Duck tal.
Af samme grund - utroligt at der ikke er voldsom fomo på aktien - de multipler der er chance for at få her er utvivlsomt enestående… og med hvilken indsats…? Kun det man skyder ind. Ikke mere.
Ja, episk podcast, hvis vi får PE met. ! ! !
Grunden til den store optimisme kan vel også ligge i hvordan deres dialog går med Big Pharma. De kender ikke resultat på INI p2, så hvorfor…? En stor del af den ekstra store optimisme vi observerer ved Ulti teamet kan derfor meget vel skyldes en yderst positiv dialog med BP:
Se hvordan Anne sidder som hauk og ikke kan holde smilet tilbage …
Hør hvordan de har forberedt alt med antagelse om success … ( må også gælde BP … ? )
Hør hvordan de tidligere har nævnt Donald Duck tal …
Mulighederne for UV1 er enorme … Jens sætter nærmest ingen grænser …
Nei, greia er at vi skulle ha hatt langt flere events nå basert på tidligere data med samme behandling i tilsvarende kreftform.
Sammenlignet med referansestudiet CM067, så trodde altså Ulti at INITIUM ville oppnå 70 events første halvår 2023. Hvis studien leste av da, på 70 events, så skulle det nemlig holde til å akkurat nå målet om statistisk signifikant forbedring sammenlignet med CM067.
Nå måtte altså INITIUM lese av alternativt – på tid – ett år senere, fordi man fortsatt ikke var i nærheten av 70 events.
Wtf!!!
Bare å beklage. Det er rett og slett uforståelig.
Håper ikke folket sitter for tungt inne her. Dette kommer til å svi for alle unntatt Janus & co.
Grusomt.
Sa de ikke at de ville offentliggjøre tall om det var endpoint-not-net ???
De har jo gitt tall 0,95
Fyfaen
OK, ja ser den nå. Tekt først det var relatert til konfidensintervall. Blir jo litt satt ut av dette. Er alt for mye som har gått galt i min analyse av dette caset tydeligvis.
0,95. Faktisk ikke i nærheten. Det var synd. Ødela teorien om universal kreftvaksine i hvertfall
Da er jeg helt ferdig med biotek. Aldri mer én krone i den bransjen.
BIOLOGI SPISTE STATISTIKKEN TIL FROKOST, LUNSJ OG MIDDAG!
Det er rett og slett snakk om andre pasienter.
Selv ikke kontrollarmen har nådd mPFS her.
Helt grusomt at det kan være sånn.
Da er vi i sumpa med resten av norsk biotek, gitt.
Dette setter nok en brutal stopper også for Hubro sin finansiering er jeg redd.