Guda meg, de har mye å svare for, ledelsen…
Har det kommet lyd fra Gaudernack om INITIUM?
Ikke sett annet enn det lille han sa til DN dagen etter meldingen :
Gaudernack sier til DN at han fortsatt er optimistisk med tanke på forskningen Ultimovacs driver med.
– Jeg bryr meg ikke om et eventuelt børstap for min egen del. Jeg er aller mest opptatt av at disse vaksinene kommer frem til pasientene.
Takker. Jeg tenkte mest på om det var noen vitenskapelige halmstrå på gang fra Ullernchaussen
Er resultatene interessante så kan vel det uansett tas med i neste runde?
Jag påstår inte att jag förstår allt, inte ens i närheten av det. Men jag försöker i alla fall analysera och förstå. Men jag förstår bra mycket mer än absolut ingenting, som du påstår.
Du gir inntrykk av at du vet og nærmest latterliggjør de som fortsatt har tro på UV1.
Samtidig drar du konklusjoner basert på egne tolkninger som strider mot alle historiske studier og tilgjengelig data.
Jeg har ikke inntrykk av at du prøver å lære, men all ære til de som tror på det og gir av sin tid til deg.
INITIUM menar du? INITIUM failade bara helt enkelt.
Lol så pga att jag för dig framstår auktoritär, är det att likställa med att jag skulle påstå att jag vet allting? Hahaha. Ser du inte att problemet ligger hos dig och inte hos mig?
Vänligen visa mig:
- Konklusioner man dragit avseende korrelationen mellan immunrespons och radiologisk respons.
- Att man relativiserat eller tillbakavisat de stapeldiagram man stolt skyltat med avseende ORR, ffa i IPI4-armen, men även i UV-103 (man för dock en liten diskussion om det i den publicerade artikeln)
Det är du som inte försöker lära dig någonting. Om du hade gjort det hade du nyfiket lyssnat på den enda kritiska rösten som orkade argumentera mot ett helt forum fullt av haussare och som försökte tona ner graden av masspsykosen innan allt gick åt pipsvängen.
SoC-armen överpresterade jämfört med de data jag/vi har sett här på TI. Ev hade Janus mer färsk data, dunno. Det är inte så mycket att konkludera? Om det är representativt för den populationen med den behandlingen? Don’t know, don’t care.
Självklart intressant med mer data. Hade ju varit väldigt fint om man kunde hitta meningsfull effektsignal i en meningsfull subgrupp.
Du fremstår som en bitter ung mann Lars. Synd om du satset for mye av CSN-pengene på hävstången, men du er i godt selskap. La oss håpe at Jens & co kan opplyse oss etterhvert.
Ja precis, jag menar ju att hela populationen i INITIUM överpresterade. Därmed SoC-armen inkluderat.
Man kan jo se for seg et scenario hvor SoC-armen overpresterer pga superresponders på ipi+nivo, og UV1-armen er normal, og folk faktisk har effekt av UV1. Det vil jo være en type II feil. Men sikkert ikke voldsom stor sjanse for det.
Bare sånn til ettertanke: Måten du gikk frem på Lars, gjorde nok at mange her inne til slutt valgte å ikke ta argumentene du la fram seriøst. Tidvis fremstod det som du var imot, bare for å være imot. Hvis jeg var i dine sko, så er det den læringen jeg ville tatt med meg videre fra dette caset (bare så det er sagt: Jeg tar også med meg mye læring, og generelt sett bør vi vel alle prøve å vri det vi kan av nytte ut av pengene vi mest sannsynligvis har vaska på Ulti, da er de jo ikke helt forgjeves ihvertfall).
“den enda kritiske rösten” endte jo opp med å promotere gearing/hävstång i Ultimovacs-aksjen de siste dagene før det smalt. Da heter det ukritisk, ikke kritisk Lars.
Ha ha fin start på dagen😊
Shorten i U er i ferd med å dekkes inn. 2 konto JP Morgan har nå ca 1 mill aksjer disponible.
Folketrygdfondet skal med sannsynlighet 100% sikkerhet ha sine aksjer tilbake til generalforsamlingen i april.
Grunnen til dette er de store endringene i aksjonærmassen, store eiere med styrerepresentanter har solgt seg ut. Det blir derfor store endringer i styret i U og da må FTF disponere aksjene sine for å kunne stemme.
Det er i henhold til FTF sitt regelverk.
Shortdekning pågår. Hold på aksjene folkens.
Vel, FTF skal ha tilbake aksjene sine til 18. april uansett.
Men nå er det plutselig mange eiere her som en ev. shortselger faktisk kan få låne fra i noen dager.
Likevel: Nedsiden (altså oppsiden for en som selger short) er begrenset her nå. Antallet aksjer er det samme som det var før INITIUM-havariet. Da var kursen på 120-ish, nå er vi nede på 7. Kortere fra 7 til 0 enn fra 120 til 7, for å si det sånn. Spørs hvor interessant caset U egentlig er for en større short-aktør lenger. Kanskje det rett og slett ikke er nok penger å (potensielt) hente her?