Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Studien kom til en klar konklusjon. Det var ingen synlig forskjell mellom de to armene.

3 Likes

Næh. Same same i begge armer

Mulig du mener å si at studien ikke ga den konklusjonen man forventet, og at det kan skyldes sensurering?

Det er et enkelt tall å forholde seg til, så om det var årsaken ville vi fått vite det sammen med HR.

2 Likes

Håper selskapet finner ut årsaken til at soc armen prestere så mye på oversiden.

8 Likes

Diffish - Ja, jeg er selvsagt enig med deg i at konklusjonen fra BIRC var klar i forhold til oppgaven de skulle løse. De hadde noen data de analyserte og de kom med en statistisk konklusjon på det. Men min tvil er knyttet til at kontrollarmen presterte så overraskende bra.

2 Likes

Nordpolen - Jeg må forstå hva du mener her. Vi kjenner HR (Med 18-måneders minimumsoppfølging av pasientene i studien, ble ikke median PFS nådd i noen av armene, og Hazard Ratio (HR) mellom armene for PFS var 0,95.) og betyder det at denne forklaring kan udelukkes?

1 Like

Ny, oppgradert presentasjon

image

8 Likes

Ser de skal kjøre på videre med TET👍

6 Likes

Ganske ulendt terreng frem til det punktet den relativt unge kvinnen ser frem mot, eller?

3 Likes

Hun ser høydepunktene! :mount_fuji: :mountain: :mount_fuji: :mountain_cableway: :sunrise_over_mountains:

1 Like

Men bunnen vet hun ikke hvor er

Vel, hun er ikke i dalen, men på toppen av den. La oss håpe at hun ikke skal ned dit, hvor både fail, Janus, GSA, Holom og alle disse andre monsterene venter.

1 Like

Tenker at denne våren kan gi en fin reise for aksjonærer i Ultimovacs. Bare en liten antydning til noe positivt vil kunne gi kursen et boost til et nytt kursnivå mellom kr 15-30.

Kanskje for de som kom inn etter I-dagen …dersom dersom. Jeg (og mange med meg) vil nok uansett ikke huske våren 2024 i ulti som noen fin reise :money_with_wings:

3 Likes

Største kjøp

# Aksjonær Endring i % Aksjer Eierandel Utvikling
1. FOLKETRYGDFONDET - KONTO #12 +609 447 +198,16% 917 000 2,6652%

Samme handelsdag som Henrik Schüssler/ Fireh AS

2 Likes

Det er nok tilbakelevering, ja. FTF eier vel rundt 1,5 mill aksjer i Ulti.

Om det ikke er ytterligere kjøp?! Og ‘denne andelen av shorten’ fortsatt ikke er tilbakelevert…Får vel sett det litt ut i uken over påske. Shorten minket vel kun med noen titalls tusen på siste oppdaterte.

Kan vær utlånte aksjer som ikke ble solgt

1 Like

Flere muligheter:
Det er jo bare over 0,5% som kommer på ssr siden.
De kan ha kjøpt tilbake alt men beholdt lånte aksjer i tilfelle aksjen skulle gi ny mulig short inngang.
Ftf har sendt tilbakekallingsordre.

1 Like

Tror det ligger et forhåndsavtalt tidspunkt for opphør av låneavtalen med FTF. Da GF normalt er i april vil 31 mars/01 april være en naturlig sluttdato på utlån.

1 Like