Denne blir oppdatert 15.30 hver ukedag:
Ikke uenig i noe av det du skriver. Men klart: Her er mange som har vært med ned, og når en trade-mulighet kommer, så hiver de seg på. I dag er fort buss + selvforsterkende effekt av bevegelsen.
Men vi får jo fasit på fredag.
Jeg håper du har rett, og at jeg tar feil. For å si det sånn.
Enig, blir spennende videre. Selskapet er kun verdsatt til 400 mill. Dersom en eller flere store aktører mener caset er godt så vil kursen fortsette å gå.
Om jeg ikke husker feil. Var det omsetning = 70.000.000.- i Nordic Nanovector. Etter fusjon med Thor Medical ble presentert.
Dette varte over et par dager, kursen gikk vel så mye som 300% på en uke.
Også gikk det fort ned igjen. Å svaret på oppgangen var Pump&Dump.
Ser det er et par gode tradere på listen nå.
Å av hva jeg kan se, er ingen ny info om caset presentert.
Ja, men de folka der vet sånn ca. når forventningene er på topp. Og TET skal jo komme any day now, og det samme gjelder INITIUM-explaino-webinaret. Må ha noe å sette fyr på kursen med. NANOV gikk vel fra 0,7 til 2,4-ish hvis jeg husker rett, endte vel på 1,6-1,5-ish ved månedsskiftet juni/juli 23. Får se om det blir no dump de neste dagene.
Toppet på 2.93
Der er sikkert mange der har trade ind/ud hen over dagen og blevet ved med at øge deres gevinst-sikring. Det sprængende punkt bliver for mig om GSA short har dækket 200k stk ind eller ca. 1mill og er kommet under spæregrænsen. Jeg tror at de har kunne hive begrænset mængde da kursen ellers ville have skudt helt af…mange købere idag… og GSA øgede short fra 22/3 - 25/3…
Vendepunktet er indsider handel og et klart signal om videre støtte fra Gjelsten. Så skal jeg love for at QUBE shortsen har trukket retur. Deres store tese har vel været mangel på finansierings-muligheder og så har de måske også fået en hjemkaldelse af shorten til GF
Håper du har rett i din antakelse om at GSA sin short ikke er kjøpt tilbake🤞
Kanskje det ikke bare var pump-and-dump, men noen som så dette som en mulig trigger?
Edit: Teksten her har jo vært kjent fra før, men skal jo presenteres nå.
Her er linken til det som er klippet inn over:
Det var ikke meg bekjent ventet at det skulle komme en fase I oppdatering på denne nå. Er vel grunn til å tro at det kan være en positiv oppdatering.
ULTI er på langt nær død, den er bare priset som det. Stadig ned med mer enn 90%…
Det var kjent for alle som følger selskapet på annet enn bare kurs titting
Det visste jeg, trodde de fleste visste, siden det har blitt postet i tråden en del ganger, og har ligget ute på Aacr sine sider noen dager. Dette er bare utfyllende data på Tendu, som postere, altså ikke oral presentasjon. Og vi vet allerede hva resultatet ble som vi fikk i desember tror jeg det var?
Tendu kjente jeg til, men som de skriver så vil de i tillegg legge fram fase I fra sitt prostata cancer studie. Mulig det var kjent for alle andre.
Abstracten på den ligger vel ute, så er bare de utvidede TENDU dataene som kommer fredag 3 Pm Et.
Noen tenkte at immundata fra den første og nå 13 år gamle studien med UV1 er en trigger? Tror ikke det altså. Alt som står i den meldingen visste vi for en måned siden også. TET-data derimot kan være spennende. Men mest sannsynlig kommer ikke markedet til å forså noen ting av det. Selv om de kliniske responsene alltid står på sånne postere, så er det ikke det som er interessant her. Håper selskapet kommer med en ny melding på tirsdag hvor de skriver at posteren er tilgjengelig på hjemmesiden og forklarer for menigmann hva den viser.
Enig, men hvorfor vente til tirsdag?
Er det ikke like greit å få ut en slik melding alt på mandag?
Presentasjonen av selve posteren er på mandag, amerikansk tid.
Date and Time: Monday April 8, 2024, 1:30 - 5:00 PM
Må la Sara presentere og snakke først, så man ikke legger ord i munnen hennes / føringer for narrativet, derav tirsdag, som er første mulige tidspunkt etter presentasjonen.
I fare for å spamme tråden med selvfølgeligheter, her dagens oppdatering på LinkedIn
Og markedet elsker det Skjønner ingenting jeg. Jaja, skal ikke klage.
Tydelig at det er krefter i sving som jeg ikke forstår.
Jeg (eller egentlig AI da) har lagd en Ulti sang. Værsågod, eller unnskyld, alt ettersom.