Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Det har vert en totalkollaps i alle biotek swlskap i Norge siste årene. Til og med Nykode -selve flaggskipet - er ned 25% siste måneder. Hubro konkurs, Circio lever på kreditt og Ultimovacs kollapset etter studieavlesningen.

Så får vi se om denne nedturen varer

I det minste positiv kursutvikling idag. Trading?

Omsetningen i dag har allerede passert short beholdningen. Dekkes det inn?

Ingen “røyk uten ild”?

Får vi en godmelding etter børs?

Uv1 fortsatt sukkerpille ?

Uventet oppgang er pump&dump 99 av 100 ganger.

4 Likes

her kommer melding

UV1 er ikke død. ULTI er imidlertid priset som den er det. Dette kommer markedet ganske raskt til å ta innover seg. Stadig ned drøye 90%….

Om hva?

Pump and dump er i snåaksjer som blåses opp kunstig. Her er omsetningen skyhøy (og falt fra kr 117,6 til kr 8,7 over natten) så dette er noe helt annet. Hva det er, gjennstår å se

Inntil videre ja, har liten tro på at Ulti har ordnet noe bedre enn PE not met gjentakelser. :confused: Men markedet virker å ha en viss forventning.

ULTI er dagens “vinner” - så langt idag… :slight_smile:

image

1 Like

På mange måter et mye mer interessant long shot, for den hypotetiske verdien på UV1 er på mange måter ikke redusert, hvis man har som forutsetning at man skal kunne få en NIPU-lignende “second coming”.

Men long shot er det.

Bussen går i dag, tut tut.

Max jinx

Som jeg har sagt tidligere finnes sjansen at de finner noe i positiv retning som kan gi store utslag på kursen. Vi har NIPU og FOCUS som kan slå til.

At kursen stiger kraftig er mager trøst for de fleste så å selge nå gir er uaktuelt for min del. Ser vi 30-40kr kan man vudere å ta tapet men hva blir kursen om det viser seg at nipu OS tallene faktisk stemmer? Kan bli en vanvittig opptur for de som har kjøpt etter I dagen.

Kom meg ut på 11,80….

Må vel inn igjen :joy:

1 Like

“Bussen” i dette tilfellet betyr at jeg tror noen koser seg med å kjøre buss. :stuck_out_tongue:

Buss opp og buss utfor

1 Like

MH nå, eller?

Det er tradernes, gamblernes og lykkeriddernes legeplads, intet andet.