Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Eh, nei

1 Like

Så vidt jeg fikk med meg ble den ikke solgt, og dersom det stemmer, er det en med mye som vil ha mer.

Hvorfor gjenstår å se.

Personlig anser jeg ikke U som helt håpløst fremdeles. Men det gjenstår også å se.

Tenker akkurat det samme som deg. :slight_smile:

Det ble både solgt og kjøpt poster rundt 200k idag, stor sannsynlighet at det er en som benytter muligheten til å trade

GSA kan vel ha dækket noget ind idag. Nogen med liste adgang der kan se det….?

Forventer at GSA har dekket seg inn i dag. Meget svak trade av dem…

Volumet i dag var så høyt at det blir spennende å se hvem som har lastet opp.

Her skal du få en spådom:

Volumet i dag kommer ikke til å være i nærheten av å matche netto kjøp og salg på listene som kommer på fredag (les: dette er – etter alt å dømme, og det er mange her som har sett filmen “speed” noen ganger – kjøp og salg frem og tilbake, kanskje mellom en og samme aktør, ev. noen få)

Men hadde trodd bussturen skulle ta slutt på et lavere nivå. Spent på om den holder seg på dette nivået i morgen, og ev. på fredag. Det er vel nærliggende å tro at den skal falle litt sammen. Men hvem vet. Fremtiden er et ukjent landskap. Og U er ikke det samme børsobjektet som før 7/3-24.

3 Likes

Helt klart mange daytradere som opererer, men når volumet passerer 20% av alle utestående aksjer og aksjekursen som du påpeker stopper så høyt som +35% så er det et tydelig signal om at en eller flere har vektet seg opp.

Det kan fort være Gjelsten og det vil i såfall virkelig sette fart på aksjekursen.

Husk at aksjekursen stadig er ned mer enn 90%…. Dersom sentrale aktører stadig har like sterk tro på UV1 så virker den nedgangen mildt sagt å være for stor…

4 Likes

Denne blir oppdatert 15.30 hver ukedag:

https://ssr.finanstilsynet.no/

1 Like

Ikke uenig i noe av det du skriver. Men klart: Her er mange som har vært med ned, og når en trade-mulighet kommer, så hiver de seg på. I dag er fort buss + selvforsterkende effekt av bevegelsen.

Men vi får jo fasit på fredag.

Jeg håper du har rett, og at jeg tar feil. For å si det sånn.

Enig, blir spennende videre. Selskapet er kun verdsatt til 400 mill. Dersom en eller flere store aktører mener caset er godt så vil kursen fortsette å gå.

2 Likes

Om jeg ikke husker feil. Var det omsetning = 70.000.000.- i Nordic Nanovector. Etter fusjon med Thor Medical ble presentert.
Dette varte over et par dager, kursen gikk vel så mye som 300% på en uke.

Også gikk det fort ned igjen. Å svaret på oppgangen var Pump&Dump.

Ser det er et par gode tradere på listen nå.
Å av hva jeg kan se, er ingen ny info om caset presentert.

2 Likes

Ja, men de folka der vet sånn ca. når forventningene er på topp. Og TET skal jo komme any day now, og det samme gjelder INITIUM-explaino-webinaret. Må ha noe å sette fyr på kursen med. NANOV gikk vel fra 0,7 til 2,4-ish hvis jeg husker rett, endte vel på 1,6-1,5-ish ved månedsskiftet juni/juli 23. Får se om det blir no dump de neste dagene.

2 Likes

Toppet på 2.93 :smirk:

1 Like

Der er sikkert mange der har trade ind/ud hen over dagen og blevet ved med at øge deres gevinst-sikring. Det sprængende punkt bliver for mig om GSA short har dækket 200k stk ind eller ca. 1mill og er kommet under spæregrænsen. Jeg tror at de har kunne hive begrænset mængde da kursen ellers ville have skudt helt af…mange købere idag… og GSA øgede short fra 22/3 - 25/3…

Vendepunktet er indsider handel og et klart signal om videre støtte fra Gjelsten. Så skal jeg love for at QUBE shortsen har trukket retur. Deres store tese har vel været mangel på finansierings-muligheder og så har de måske også fået en hjemkaldelse af shorten til GF :slight_smile:

1 Like

Håper du har rett i din antakelse om at GSA sin short ikke er kjøpt tilbake🤞

Kanskje det ikke bare var pump-and-dump, men noen som så dette som en mulig trigger? :man_shrugging:
Edit: Teksten her har jo vært kjent fra før, men skal jo presenteres nå.


Her er linken til det som er klippet inn over:

6 Likes

Det var ikke meg bekjent ventet at det skulle komme en fase I oppdatering på denne nå. Er vel grunn til å tro at det kan være en positiv oppdatering.

ULTI er på langt nær død, den er bare priset som det. Stadig ned med mer enn 90%…

Det var kjent for alle som følger selskapet på annet enn bare kurs titting :sweat_smile:

5 Likes

Det visste jeg, trodde de fleste visste, siden det har blitt postet i tråden en del ganger, og har ligget ute på Aacr sine sider noen dager. Dette er bare utfyllende data på Tendu, som postere, altså ikke oral presentasjon. Og vi vet allerede hva resultatet ble som vi fikk i desember tror jeg det var?