Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 4

Tendu kjente jeg til, men som de skriver så vil de i tillegg legge fram fase I fra sitt prostata cancer studie. Mulig det var kjent for alle andre.

Abstracten på den ligger vel ute, så er bare de utvidede TENDU dataene som kommer fredag 3 Pm Et.

Noen tenkte at immundata fra den første og nå 13 år gamle studien med UV1 er en trigger? Tror ikke det altså. Alt som står i den meldingen visste vi for en måned siden også. TET-data derimot kan være spennende. Men mest sannsynlig kommer ikke markedet til å forså noen ting av det. Selv om de kliniske responsene alltid står på sånne postere, så er det ikke det som er interessant her. Håper selskapet kommer med en ny melding på tirsdag hvor de skriver at posteren er tilgjengelig på hjemmesiden og forklarer for menigmann hva den viser.

5 Likes

Enig, men hvorfor vente til tirsdag?
Er det ikke like greit å få ut en slik melding alt på mandag?

Presentasjonen av selve posteren er på mandag, amerikansk tid.

Date and Time: Monday April 8, 2024, 1:30 - 5:00 PM

Må la Sara presentere og snakke først, så man ikke legger ord i munnen hennes / føringer for narrativet, derav tirsdag, som er første mulige tidspunkt etter presentasjonen.

2 Likes

I fare for å spamme tråden med selvfølgeligheter, her dagens oppdatering på LinkedIn :man_shrugging:
image

6 Likes

Og markedet elsker det :stuck_out_tongue: Skjønner ingenting jeg. Jaja, skal ikke klage.

Tydelig at det er krefter i sving som jeg ikke forstår.

1 Like

Jeg (eller egentlig AI da) har lagd en Ulti sang. Værsågod, eller unnskyld, alt ettersom.

7 Likes

Flere som synes abstraktet indikerer at UV1 kan gi en litt forsinket respons, og at PFS da kan være et relativt dårlig endepunkt for UV1?

Vi har konkludert med at PFS fra BICR var ubrukelig i NIPU, og det fikk vi bekreftet. Men det var litt pga. indikasjonen også, at det var så vanskelig å lese av bildene perfekt/likt. I INITIUM virker det hittil å ha vært korrekt, siden man ikke så noen forskjell i sekundærendepunktene heller. Aner ikke hvordan det vil slå ut i FOCUS, men ja det er et risky endepunkt å ha som primærendepunkt.

På den annen side, hvis PFS leser av positivt er det et veldig sterkt signal på at OS også blir bra.

Jeg tenker ikke på avlesningen, men på endepunktet.

Hvis responsen kommer sent kan man radiologisk sett ha progresjon på avlesningstidspunktet, for på et senere tidspunkt å bli responder.

2 Likes

Da kommer det vel an på protokoll for hva som skjer ved progresjon?
I noen indikasjoner går man vel da videre til andre behandlingslinjer eller andre ting som kanskje kan hjelpe?

Chatgpt sier det ser det ut til, andre får verifisere/avkrefte:

image

Mulig jeg uttrykker meg uklart, men jeg tenker på pasienter med pseudoprogresjon som gir event på PFS for senere å være langtidsoverlever og dermed bidrar positivt på OS.

1 Like
4 Likes

Curbstomp your expectations.

Hva sier strekene pig? Bruke SL?

På mitt dashboard står foreløpig denne og blinker :stuck_out_tongue:

image

Se an topp 50 lister og fredagsclose.

3 Likes

Enig md Save, men det kan også være noen med litt aksjer som ser seg tjent med litt kurspleie :slight_smile:

1 Like

Som nevnt tidligere var det slike ting jeg var redd for nå. Mer “PE not met”-prat og “INITIUM er død” fra Ultimovacs: Styreleder i Ultimovacs avslører: Disse nye studiene vurderer selskapet (healthtalk.no) Det er jo ikke det Einarsson sier, men for en skeptisk investor som ikke eier aksjer, som er de man skal overbevise, er det det man fort leser.

Gap close, klart for nytt rally :slight_smile: