Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) - Teknisk analyse (TA)

Finfin start etter meldingen, vi ser taket er flyttet opp til 144.

Higher highs, higher lows

Edit:
Fortsetter å jobbe med 144, pent det

21 Likes

Tar kanskje feil men er det kun jeg som ser en stigende treng og en mulig ascending triangel formasjon opp til 144?

4 Likes

Ingen grunn til å slette, bare gøy at flere vil skrive i tråden :slight_smile:

2 Likes

Enig. Så bare litt uproff ut og tenkte laste opp et hele siden av tradingview og ikke bare et skjermbile. Kan laste opp allikevel så folk kan se hva jeg tror kan skje :slight_smile:
image
1h timeframe

22 Likes

Fint om du også opplyser om timeframe :slight_smile:

3 Likes

image

1 Like

@savepig Ja men greit å bare opplyse om det i stedet for å tvinge folk til å telle antall candlesticks mellom dagene. Det er 0 effort å bare skrive det dersom timeframe ikke er tydelig i chartet.

1 Like

Sant nok, lettest ofte å bare bruke share funksjonen i traderen så man får med infoen. Men jeg synes det var rimelig gjenkjennelig hva han postet i dette tilfellet da.

1 Like

Tips til gratis webløsninger der man kan begynne litt med analyse for å se basic trender i chart?

Investing.com er vel en goto for gratis

1 Like

Selv om de har strammet litt inn på hva du kan bruke i gratisversjon så bruker jeg selv TradingView.com i gratisversjon her.

Beklager, 1h timeframe. Kunne ikke svare på 5 timer av noen merkelig grunn🤷‍♂️

3 Likes

Ikke noe å beklage! Jeg så at du hadde rettet det opp i innlegget ditt :smiley:

2 Likes

136-144 rangen nå, ble svelgt unna en stor post på open i dag

50 dager snitt halser etter, oppe på 119

3 Likes

Ser betraktelig penere ut nå. Godt hjulpet av litt de-risking, i hvert fall for kortsiktige tradere. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Altså, når jeg først begynner å trade en aksje, så må jeg også begynne å sette opp mulige kjøpsscenarioer. Gikk glipp av en fin trade inn på 132-135 et sted :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jepp, ble et pent hopp opp i dag. Breakout eller Fakeout? :stuck_out_tongue:

5 Likes

Ulti med en cheat BO i dag når det kom litt volum på slutten. Vil være fint med sluttkurs i morgen mellom 150 og 160 og volum på et par hundre K

Tydeligere i 1-times chart

16 Likes

Takk for at du deltar og bidrar! Artig å se teknisk analyse av Ulti!

3 Likes