Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

In our view, recent Phase I follow-up data (presented at the Annual Meeting of the Association for Cancer Immunotherapy) showing UV1 specific immune responses in 91% of patients and lasting up to 7.5 years provide increased support for potentially positive PFS readouts from the ongoing Phase II clinical trials.

Edison har estimatene sine «under review».

10 Likes

Husker du hvilket kursmål de opererte med tidligere?

Mener det var 170 (men kan også hende de ikke har oppdatert siden de lå på 120-30).

Edit:

ABG har vel 180 og DNB 200.

Gud vet hva svenskene / RedEye har spist. De opererer med 70+ prosent (!) sannsynlighet for gode data fra INITIUM. Dersom disse er gode, så er Ultimovacs (slik jeg ser det) sikret en veldig verdifull avtale og/eller er kjøpt opp.

Som katta sier:

3 Likes

1+1=0,5? :joy:

Jeg kan dessverre ikke nok om indikasjonen og syntes det er vrient å plassere uttrykket “if the data is good”

Om de gjentar data fra fase 1. Er det good?
Good enough for redeye?

Eller er det oppsiktsvekkende good?

Jeg har stor tro på at de gjør det like gode som fase 1 studiet der de landa noe som 30% cr.

Om det kvalifiserer til en mega avtale er der vel bare å gå all inn.

1 Like

Jeg tror altså primary endpoint er 41 PD events i kontrollarmen og 29 events i eksperimentell arm. Jeg tror det er det RedEye også tror, og at de dermed tror at det er 70% sannsynlig at resultatene blir minst like gode som denne fordelingen. Det denne fordelingen betyr, er at det er 94,79% sannsynlig (p=0,0521) at tillegget av UV1 har en bedre effekt enn ipi+nivo alene ved en chi-square test. Jeg tror dette er godt nok for en deal av den størrelsen RedEye skisserer og at et BP som mest sannsynlig er BMS tar dette videre til fase 3. Men med mindre responsdata er helt stellar (noe de jo definitivt er i UV1-103 da!), så er det ikke godt nok for en AA. Men p-verdien synker veldig fort etter dette, og da blir det veldig fort en “megadeal”, og kanskje litt etter (i eventfordeling altså) en AA:

Events control Events experimental Chi-square test
41 29 Primary endpoint 0.0521
42 28 p < 0.05 0.0235
43 27 0.0096
44 26 0.0036
45 25 0.0012
26 Likes

Ultimovacs aims to position UV1 as a combination therapy with Keytruda in a first-line setting, which means it is targeting the biggest share of the large NSCLC market. We adjust our model to include the new opportunity and increase our valuation to NOK6.13bn or NOK179/sh (from NOK128/sh).

Fasit er 179 etter NSCLC, oppdatert rett før jul. Blir interessant å se hvor de lander nå (etter CIMT-posteren)

6 Likes

Send inn spørsmål om 41/29! Jeg har prøvd, men har ikke fått svar :sweat_smile:

Edit: Et fornuftig menneske synes ikke man burde mase om dette temaet. Sikkert lurt.

8 Likes
8 Likes

“With solid financing until the first part of 2024, which should cover topline readouts for the first four phase II trials, it doesn’t look like Ultimovacs’ relationship with shareholders will be shaken any time soon.”

Det er nesten å sparke på noen andre den der…

5 Likes

image

1 Like

Bra du har tatt det på deg jobben med å minne oss på at oppstarten av DOVACC og FOCUS har gått tregt - og at du gjør det så kontinuerlig og samvittighetsfullt @vegar_beider :+1:

2 Likes

Har den egentlig gått så fryktelig tregt? Nesten 1/4 ferdig rekruttert og nesten 100% økning Q on Q

Vet ikke om du prøver å være nedlatende, men den “nyheten” er ett makkverk når overskriften er en sannhet med store forbehold og de hopper galant bukk over de to studiene under avsnittet de så fint har kalt “progress in the clinic”.

At det de skriver om “alt det andre” ikke er noe å utsette på forandrer ikke det faktum at skribenten skaper ett ubalansert syn på selskapet når han/hun utelater 2 viktige studier.

Gode “analyser” skal ikke kun inkludere glansbildene.

Har du en annen oppfatning av det @polygon , så forklar gjerne hvorfor du synes det er greit.

Edit: ved nærmere ettersyn er det enda verre å se at det er Ultimovacs selv som betaler for det :unamused:

The content of BioStock’s news and analyses is independent but the work of BioStock is to a certain degree financed by life science companies. The above article concerns a company from which BioStock has received financing.

3 Likes

No shit Sherlock.

1 Like

Det er ikke vanskelig å lese fra fjerde linje at dette er betalt av selskapet, men som jeg engang har lært;

“Det er ikke skryt hvis det er sant” :wink:

2 Likes

Makkverk? Store?

Nå får du rulle inn. Helt kult at du har en hang-up på DOVACC, men nå blir det tøvete.

At selskapet bruker ressurser på nå ut til en større aksjonærbase med et veldig robust investeringscase er bra. Ikke dumt eller uredelig.

8 Likes

Helt greit at du lar deg irritere av det @h3nk1, betyr bare at forumets formål fungerer.

Noen er fornøyd med å vite noe og andre vil vite alt. De to sidene blir aldri enig om hva som er riktig.

1 Like

Problemer er IKKE at du gjentar treg oppstart av rekruttering i DOVACC. Men det er ER irriterende at du kaster ut både «makkverk» og «store forbehold» mens du gjentar det samme for endte gang.

I denne tråden er alle skjønt enige om at vi ønsker å vite alt. Ikke «noe».

1 Like

Vi trenger ikke dra det ut her i tråden for lenge men i mine øyne er en analyse som ikke gir ett totalbilde ett makkverk. Er du uenig så er det helt ok så lenge du ikke mener jeg ikke skal ha retten til å mene det.

1 Like