Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vårt nye moderator-team :)

Jeg er enig med deg ved bruk av eggplant, klovnefjes og de tingene. Det er en uting. Spesielt mot folk som har sagt at de ikke setter pris på det. Folkeskikk. Mellom venner er det annerledes.

4 Likes

Dette er tredje gang vi har vært hos Funcom og det har vært TI som har tatt initiativet til møtene såvidt jeg vet. De to siste gangene har møtene vært åpne. Jeg har vært på de to første og på det siste jeg var på var 90% av spørsmålene fra TI.1

6 Likes

På tide at vi fronter oss selv på Hegnar TV og god morgen TV. @pdx trenger hjelp med noen som kan være ansiktet utad. Noen frivillige skjønne?

1 Like

Så kan du legge til at en delegasjon også var invitert til pareto.

Jeg kan faktisk begrense hvilke emojis man kan bruke. Det er litt keitete å endre på, men har vurdert å fjerne «verstingene» . En annen uting er at nye brukere som ikke har fått godkjent innlegg likevel kan bruke emojis, som står for en god del av de trolle-emojiene vi har sett det siste året.

8 Likes

Før release av TSW var det også 2 møter med Funcom hvor det kun var TI folk som deltok.

4 Likes

What! Må ha vært før jeg var i det gode selskap. :smiley:

1 Like

Var du ikke med når vi spilte tsw med Joel? Det var episk!!

Når jeg ikke får noen likes på denne posten så viser jo det godt at poster med lite emojis funker dårlig.

Hva nå når jeg tydeligjorde budskapet mer? Jeg lo meg i hvertfall skrakkete selv. :joy:

4 Likes

Tross alt det viktigste !

1 Like

bryr folk seg virkelig om hvilket emoji de får på innlegget sitt? enten har jeg blitt veldig veldig gammel, eller så har verden blitt rar :joy: couldn’t care less

Spr%C3%A5k

10 Likes

Kunne bare holdt oss til Kinesisk hele veien egentlig. 3 500 år and still going strong :slight_smile:

3 Likes

helt utrolig, for min del kan hele greia fjernes… slenger ut noen klover og drit jeg også, men det er jo ikke ment noe med de fra min side…tommel opp og tommel ned hadde vært bedre, trodde bare ikke at emoji betydde noe for noen, ikke ta det ille opp dersom det kommer en klovn eller en bajs fra meg hehe

6 Likes

Men hvordan skal man da få vite noe om damene på Tinder annet enn utseende? :thinking:

2 Likes

Ja, emojiene kan være nyttige de :rofl:
_LgTgnLXazEXjZv8fMLTJVRrnqrZfh_7_3eAz7Dd2Og

2 Likes

HAHAHA! :joy:

når man leser gjennom denne tråden må eg spørre meg om jeg skal bli insider? at @Savepig er moderator er ok i biotekselskapene, men at at det er en gutteklubb er eg ikke komfortabel med. håper det er mulig å anke til høyesterett @pdx i tilfellet det er nødvendig :slight_smile:

1 Like

Jeg synes @Savepig har vært veldig profesjonell

3 Likes

Alltid mulig å anke til meg ja :smile:

1 Like