Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vistin Pharma (VISTIN)

Gull for Scrubberne da ihvertfall

1 Like

Takk!

Ahh, så det blir strammere for lav sulfur - skjønner.

Har jo gått rimelig sure de resterende posisjonene den siste tiden. Har ikke spilt seg ut slik mange har trodd ihvertfall…

Finansiell kalender

VISTIN PHARMA ASA: Volume of oil derivative contracts reduced

Vistin Pharma ASA: Invitation to Q4 2019 conference call

Er det noen her som har noen formening om hva man kan forvente av fredagens presentasjon?

Vistin Pharma ASA: Change in oil derivative exposure

Vistin Pharma ASA: Fourth quarter 2019 financial results

Vistin Pharma ASA: Change in oil derivative exposure

Helt merkelig at en metformin-fabrikk spekulerer i oljederivater egentlig

Skulle aldri blandet de 2, holdt seg kun til pharma delen og satset mer innen det.

1 Like

"The list of potential drugs that could perform this task is diverse, according to the researchers. The drugs include metformin, which is taken by people with Type 2 diabetes, the schizophrenia drug haloperidol, and chloroquine, an antimalarial drug that has already made headlines for its potential to treat the coronavirus. "

Kanskje det er en gullgruve. :slight_smile:

Vistin Pharma i media:

Spetalen og co solgte vel ut Paracetdelen av vistin

Weifa ble skilt ut, de ble for ett eller 2 år siden kjøpt opp av ett svensk selskap :slight_smile:

1 Like

lol, tror dette er første gang jeg har lest noe om metformin og corona.
Ikke at jeg er noen forsker, men sjansen for at det “Kurerer” Corona er jammen meg liten.

Har ellers håp om at Vistin på en eller annen måte ellers kan kunne tjene på dette da, gjennom å få støtte til utvidelse og produksjon av viktige medikamenter vi nå ser vi trenger å sikre produksjon til.
Vi har vel ikke mange slike selskap, så det er ikke unaturlig om de får noen avtaler fremover.
Det er både bra for oss og Vistin om vi får innenlands produksjon og fortsette bygge opp kompetanse på området.

Ser lengre opp at Metformin er en av 69 potensielle som kan hjelp. Er nok Spetalen som skal ut :smiley:

1 Like

Ja jeg fant en artikkel som nevnte at det var blant de 69 ja… :smile:
Blant de med dårlig regulert diabetes vil det vel kanskje hjelpe, men noen kur er det ikke.
Vi ser jo at mange med diabetes dør, så kanskje metformin kunne vært med å bidra til færre dødsfall, men noe akuttmedisin er det nok ikke.

1 Like