Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Vistin Pharma (VISTIN)

vistin_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a2e20a30>

Stjeler denne fra Hegnarforumet. Arrester meg den som vil men dette er opptak fra dagens presentasjon. veldig flott at noen tar seg bryet med å skaffe slikt . https://my.hidrive.com/lnk/axSxEAja

Trist utvikling i denne aksjen må man vel kunne si.

23/11-2018 16:09:17: (VISTIN) Mandatory notification of trade

Litt seint ute med meldingen da

11/12-2018 11:00:00: (VISTIN) Financial calendar

18/12-2018 08:12:35: (VISTIN) VISTIN PHARMA ASA (VISTIN) – DISCLOSURE OF SHAREHOLDING

03/01-2019 17:32:59: (VISTIN) Vistin Pharma ASA : Head of Energy Trading resigns

Er glad jeg tok tapet før jul…

Enig og tro inntil Dovre faller

Huffameg

Det blir ikke noe flere ganger, lærer av slike smeller også :slight_smile: Visste det jo egentlig fra før også, er det som er ser værste :slight_smile:

Min beste investering noensinne (hittil) har vært NEL som jo hadde sitt utspring fra Spetalen :money_mouth_face:

Er lov å kjøpe etter at Spetten har solgt seg ut :wink:

Veldig spesiellt…blir visstnok
ikke noe «IMO 2020» effekt allikevel nå da ser det ut som…:thinking:

Virker egentlig ikke så farlig eller rart ut for min del…

De har jobbet en del med å hente inn kapital for å starte opp ett tradingfond som Kjusern skulle styre.

Det har sikkert ikke lyktes siden de potensielle investorene har vært skvetne pga oljeprisfallet og at IMO posisjonen til Vistin per d.d er såpass i rødt. (NB Dette er 2 separate ting. Posisjoner vs Fondet).

Posisjonene er satt og ifølge Kjus skal vi se bedring i løpet av 2019 før de smeller skikkelig til 2020.

Alle detaljer om posisjonene er så klart ikke kjent, men de har ikke blitt margin called /skviset ut enda og om det “går veien” er det potensielt noen 100 talls mill de kan få ut av de. Kjusern med eller ikke.

Q4 blir nok stygt, men sitter på mine aksjer til dette avklares ordentlig. Alt for stor oppside til at jeg i det hele tatt vurderer å kaste før det.

04/01-2019 12:52:58: (VISTIN) Vistin Pharma ASA : Trading update for Energy Trading

Få Vistin Pharma tilbake til farmasidelen igjen!

Dette «veddemålet» er bare tull ,-la folket få tilbake utbyttemaskinen igjen!

#MakeVistinGreatAgain

:billed_cap: