Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Hvilken korrupsjon?

https://www.youtube.com/watch?v=d9ns_KhySsY&ab_channel=SenatorElizabethWarren

Som Warren sier, SEC sin rolle i USA blir ikke lenger holdt ansvarlig for det de skal vĂŠre ansvarlige for. Under Trump har Jay Clayton lent seg tilbake, og latt fondene herje fritt. (Han har forresten fĂ„tt seg en fin rolle hos Apollo Global Mgmt rett etter han gikk av, fint for’n) De bĂžtelegger selskapene statiske belĂžp for svindel, svindel som gjentas igjen og igjen. (https://www.reddit.com/r/GME/comments/m4c0p4/citadel_has_no_clothes/) De sier de har rettet feilen i systemet sitt, og plutselig skjedde det igjen en mĂ„ned senere. Rinse and repeat.

I min verden, etter Ä ha erfaring i selskaper, og revisjonsprosessen; sÄ vil jeg anse det som hÞyst korrupt ja. Hva du mener om det bryr jeg meg egentlig fint lite om.

9 Likes
3 Likes

Overasket at aksjen har holdt seg relativt “stabil” pĂ„ disse nivĂ„ene. MagefĂžlelsen sier at det smeller ned eller opp snart! Fortsatt spennende Ă„ fĂžlge utviklingen!

? :man_shrugging:

3 Likes

Interessant set-up i GME. En megastor trekant med en mindre fraktal inni den store. Volum drop off bekrefter formasjonen. Kursen ligger hÄrfint mellom 20 og 50 dagers snitt. Se etter tegn til Þkt volum for brudd nÄr retning avklares. Lykke til :slight_smile:

3 Likes

@VargVemund tror du skal vĂŠre forsiktig med Ă„ spre det der
 https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/mub6t7/scam_alert_wallstreetbets_telegram_crypto/

Det er ikke WSB som stÄr bak den WSB coinen.

Har fjernet noen poster som omhandler WSB coin. De er nok lagt ut i beste mening men ifÞlge WSB selv sÄ er dette en pyramidescam som de advarer imot.

3 Likes

Er mange WSB-coins, denne er laget av blant andre grunnleggeren av WSB men som nÄ visstnok ikke er en del av WSB lenger :joy: Tenkte bare jeg skulle nevne den siden trÄden omhandler WSB :slight_smile:

190 Pre-market. Kan bli en interesant dag :smiley:

1 Like

NĂ„ har de hentet $551mill - da har de litt lekepenger Ă„ herje med!

5 Likes

Litt mindre enn hva de hadde i cash sist Q.

1 Like

Trodde fĂžrst den var fake :sweat_smile:

2 Likes

Refererer nok til Bitcoin her (hopefully :P)

S&P 500 inflation adjusted earnings yield gikk i negativ i gÄr.

Alle dippene under 0 i nyere tid var med fĂžlgende events

Black Monday (Stock Market Crash of 1987)

Dot-Com Bubble (Stock Market Crash of 2000)

Subprime Crisis (Stock Market Crash of 2008)


 fortsettelse fþlger?

4 Likes

Har null aksjer pr i dag og er kjempeklar for en skikkelig smell😈.

(Vil ingen vondt altsĂ„đŸ˜‡)

1 Like

Er helt annen likviditet i markedet nÄ kontra den gang :slight_smile:

Jepp, som burde vÊre hÞyst urovekkende mtp. at likviditeten virker til Ä stadig krympe og RRA (Repo and Reverse Repo Operations - Federal Reserve Bank of New York) nÄr nye ATHs, men du mener at det skal vÊre betryggende? Er smÄtt utrolig om det er shorting av US statsobligasjoner som skal bli hovedÄrsaken til den neste amerikanse finanskrisen.