Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

GameStop trader 19-20% opp atm.

5 Likes

Ligger en del WSB inspirerte motiver pÄ Displate.com nÄ :joy:

1 Like

#diamondhandsbaby

1 Like

XX ape checking in. Ready for liftoff :flight_departure:

4 Likes
1 Like

SÄ denne i gÄr ogsÄ, dette kan fÄ ganske mange gira vil jeg anta. Resale av digitale spill kopier via. NFT
 Ganske sÄ nifty ide

1 Like

sitter pÄ 5 aksjer (kjÞpt pÄ 280), Men den gode nyhetene er at nÄ fÄr vi vell en super grÞnn dag og kjangse jeg gÄr fra rÞdt til grÞnt pÄ disse 5? dette er vell egentlig en gamechanger om det fungerer, endelig kan man ta eierskap av sine digitalespill. Dog regner litt med at spill bransjen og steam ikke kommer til Ä like dette noe sÊrlig.

Ingen feiring her i dag? MĂ„ bare anta folk likevel solgte seg ut


15 % en eller annen vei er jo som en vanlig midtukedag nÄr det kommer til aksjer som det her :sunglasses:

2 Likes

Holder fortsatt her ogsÄ :slightly_smiling_face: Ingen vits Ä feire enda, men i dag karret jeg meg i pluss :tada:

2 Likes

Kommer til Ä holde mine til generalforsamlingen 9 jan, vurder Ä plukke opp noen mer. Tror det er en grei bet Ä tro at nÄr de konfimerer ryen inn i sin nye rolle og mer om crypto sÄ vil kursen rykke midlertdiig mer opp (kjangse)

Hvorfor feire nÄ? Er jo bare pÄ 240-ish. Ikke noe Ä feire.

Edit: 250-ish.

Det er definitivt noe Ä feire. Dere hadde oddsene mot dere. Og om jeg var i pluss nÄ, hadde jeg tatt penga og lÞpt, fort som f
!

Hvor godt kjenner du Gamestop?

Nok til Ă„ vite at den er crazy overvalued? Og til Ă„ vite at denne gamma squeezen nok aldri vil komme?

Flott det cagey, fortsett Ä komme med de gode kildene dine! MarketWatch har jo vist seg Ä vÊre sÄ on-point nÄr det kommer til aksjen :older_man:

Gamestop slik den var er dritt, hvordan den blir er noe annet? MÄ vel regnes som en vekstaksje pÄ lik linje med alle andre nÄ?

SkjÞnner du stoler mer pÄ random Reddit - postere. Lykke til videre i aksjemarkedet :slight_smile:

2 Likes

Har du faktisk lest artikkelen du henviser til? Din kilde, som forĂžvrig ikke siterer noen konkrete kilder annet enn utalelser og sine spins pĂ„ events, konkluderer med "What happens next is anyone’s guess."

Du er vel den typiske headline-leseren, og tar det for god fisk, noen skulle si at du er like naiv som de du kritiserer. Lykke til, til deg ogsÄ!

MarketWatch var veldig glade i Ă„ vise til denne gjengen forĂžvrig, take it as you will:

Mangler en sur melk emoji.

1 Like

Hold deg pÄ sak og ikke person.

Ser gjerne at du poster litt som bygger opp om verdien og caset i gamestop fremfor Ä hakke pÄ personer som er uenige med deg.

De fleste som har en fungernede kalkulator ser at kursen pÄ GME er frakoblet alle underliggende verdier og fornuft. Risikoen her er skyhÞy og mange vil sansynligvis tape fryktelig mye penger.

2 Likes