Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Aksjen er fortsatt 100% short, ifølge noen på Yahoo.
Tyskerens har hivd seg på kjøpeknapoen. Stiger voldsomt i Frankfürt

1 Like

Håper ledelsen i Gamestop har sikret seg bonuser basert på kursutviklingen.

Det som nok gjør mest vondt er gamma skvisen. Er nok flere tilbydere som tenker seg om en gang og to før man selger billige long out of the money calls i andre selskaper. Kjøp litt aksjer, kjøps masse billige opsjoner + mange nok som gjør det så blir det liv i leiren. Er nyyyydelig å se på :slight_smile:

2 Likes

Streisand-effekten – Wikipedia - Husk dette!
Nå har de fått alle småsparere i verden til å bli med på dette…
Fra robinhood til → tradegate → Nordnet → vent til Newdehliballroom også skal med. :joy:

Strategien hos gamestop skulle vært å splitte aksjen til en pennystock nå, så absolutt ALLE kunne kjøpt. Gleder meg til open!
Dette blir rett og slett feil, og viser så utrolig tydelig hvor korrupt dette skitne systemet er.
Kjøper for gevinsten jeg fikk i NAKD i dag.

Imagine hvis alle her hadde kjøpt Softox… :roll_eyes::joy:

3 Likes

2 Likes

har trua på 500 usd i dag ass. Dette er ekstremt og kan like så vel skyte fart igjen.

2 Likes

Vi er vitne til historie. Lurer på hvordan landskapet ser ut etter dette har lagt seg.

4 Likes

I kveld kan det bli skrevet historie. Småsparere fra alle verdens kriker og kroker ser ut til å bidra. Dette er så riktig og så fett som det kan få blitt.

6 Likes

Blir å joine dugnaden her med et par aksjer. Om nordnet lar meg :stuck_out_tongue:

6 Likes

Nordnet lar det…RH derimot:

er bullx10 sølv for drøyt tenker dere? :crazy_face:

Yolo :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

340 eur nå på Frankfurt → 411 usd evt på NYSE…to the moon!

2 Likes

GME er hovedmålet. Sprer vi oss utover er vi muligens ikke sterke nok. Jeg har rekruttert 4 nye retards i vennekretsen. De selger unna litt av andre aksjer for å bidra i dag.

5 Likes

god helg! :grin:

1 Like

Jeg må innrømme jeg er litt usikker på hva alle dere her som kaster dere på tenker at skal skje, eller at dere vil oppnå? Jeg tviler i hvert fall sterkt på at dette vil ramme noen feite Wall Street slasker personlig i hvert fall. I beste fall får de kanskje litt mindre bonus i år? I værste fall så lager dere en kollektiv gullgruve av en megagunstig milliard trade for de fondene som har shortet… just saying…

Det er klart det ikke rammer dem, de starter opp igjen med nye penger fra randoms.

1 Like

Det er ett politisk budskap. Intet mere, intet mindre.

2 Likes

Politisk budskap OM HVA DA?

1 Like

Om at Wall Street ikke lenger skal få lov til å pule hvermannsen i rompa. De skapte finanskrisen og tok skattebetalernes penger og beriker seg selv, de svina. :blush:

5 Likes