Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Er det noen som gidder ta denne? jeg må til lunsj…

@Fornybar @Hakon @Nocturne

Ok… så da stiller dere alle dere opp og lar dere frivillig rævpule i steden…? Jeg skjønner bare ikke helt logikken.

1 Like

To Valhalla and back! Pengene kan gå tapt og jeg bryr meg ikke, men du ser hva som skjer. Dette er på alles lepper over hele kloden. Budskapet når frem. Ren aktivisme på deres arena.

1 Like
5 Likes

IKKE SE PÅ MEG, JEG ER PÅ TEAM RETAaaaiiil

4 Likes

Ta med vaselin, svir om det er tørt sier de som har prøvd…

det sier de nok :wink: :smirk:

@konamixx tar den samtidig som den nye coronatesten

2 Likes

Opprettet internasjonal handel i nettbank dnb nå kun for dette.

Har lagt inn ordre på 1 aksje 400USD på gamestop nå bare for lol

6 Likes

Men dette gjorde de jo strengt tatt ikke i et vakuum, selv om de i høy grad var med på det ja.

For meg blir det bare litt vel random dette her. Men en kan jo alltids håpe at debatten som skapes vil føre til endringer i regulering og åpenhet som mot formodning skulle komme “hvermansen” eller i hvert fall samfunnet som helhet til gode.

1 Like

Jeg prøver å kjøpe et par jeg og.

Går det i dass so be it…

Om 10millioner asiater/indere hiver seg på fuck big money bølgen, så blir jeg mangemillionær over natten😄

2 Likes

Dette er historie og får bare mer og mer oppmerksomhet. Jeg taper gjerne alt jeg gikk inn med for å ta del i dette! TO THE MOON!

2 Likes

LOL, Wallstreetbets har økt medlemsbasen med 150% - roughly 3 millioner nye subscribers.

Da er det vel på tide jeg også deltar, just for the kicks :slight_smile:

Kjøp og hold?

5 Likes

Er det ingen av dere som vil eller kan svare? Dette er jo bare fjas… :roll_eyes:

Edit: Føler det oser av naivitet og uvitenhet i denne tråden…

2 Likes

Jeg får svare som du pleide i funcomtrådene…

UNTZ UNTZ UNTZ

3 Likes

Kjøp Gamestop og gå long. Denne aksjen er på 400 usd nå, blir fort på 10000 usd neste uke… value case… untz

2 Likes

Og hvem tenker du at det blir på bekostning av?

The bigger retard👍

Om det er en milliardær i New York eller en nørd på kongsvinger, det vet jeg ikke🙈

1 Like

Hvis robinhood ikke vil selge til retail blir det vel fort nedover

Så mye for “fuck big money” altså…