Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Morsomt at Michael Burry er involvert i dette, kanskje må Christian Bale forberede seg på en oppfølger til the Big Short?

6 Likes

“The even bigger short”?

3 Likes

«The stonk»

1 Like

“Take off the shorts”

Featuring Bending Over and Diamond Hands

Hold :gem:

1 Like

Hvis noen er i tvil om manipulering skjer

Og en kommentar fra wsb som er verdt å lese:

3 Likes

De kjører stil da.

12 Likes

Han puler strøkne damer #legende

2 Likes
2 Likes

Vakkert. :blush::gem::fist:t2:

Edit: Og der rundet WSB 7 millioner medlemmer.

1 Like

Hør hør

5 Likes

Alle under 30 (40?) som er vokst opp i vesten med all rikdom og velstand tenker jo sånn. Alle trenger noe å opponere mot på vei mot voksenlivet. Det er ingen store kriger å opponere mot, Trump er gone, så da tar man i dette tilfellet Wallstreet. At man i tillegg (potensielt) tjener noen slanter på veien skader nok ikke… :blush:

2 Likes

Rene orakelet du. Not.

Synes du det var bullshit?

Les dette: How GameStop traders fired the first shots in millennials' war on Wall Street | GameStop | The Guardian

Jeg har forøvrig ingenting i mot aktivismen og heier på de som har en idealistisk tilnærming til denne saken, uansett hvor lite jeg tror det betyr i det store bildet.

Noe endrer seg forhåpentligvis til det bedre på grunn av dette :blush:

2 Likes

Jeg har slettet discord og kommer ikke til å bruke dem mer. De stengte liksom ikke ned gruppa fra wallstreet bets fordi de tok kampen mot hedgefonds, neida! De stengte dem ned fordi de var rasister! @hate speech my ass!

4 Likes

Mest spilte låt blant WSB brukere:

The Black Eyed Peas - Pump it…

2 Likes

Jeg har satt av 15.000 kroner til som kan gå dundas uten at det skader meg. Håper å få kjøpe til 500 dollar på mandag :blush:

Ironisk nok heter aksjen Game Stop.

4 Likes

Rettelse, denne hører vi på:

The Tendieman - Acapella (Updated) - YouTube

The Tendieman (Full Version) - YouTube

3 Likes

Fløy rute om hovedkvarteret til RobinHood. En retard har bestilt det. :joy::joy::joy::joy:

1 Like
1 Like

… nowadays.media reklamerer for seg selv, og folk tror det er “aktivisme.”

Jada …

1 Like