Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Spar oss. Aktivisme er ikke din greie. Det som skjer er legendarisk.

1 Like

image

1 Like

Du vet at det er lederen av ett firma som jobber med markedsføring i sosiale medier som har bestilt det?

Får spredt det gratis overalt og hypet opp eget firma.

Men ja, vi har hatt diskusjonen. Idiotaktivisme, for all del.

Hjemmesiden deres:

image

Jeg tror jeg må senke forventningene mine til folks intelligens nok en gang. Gratulerer med å være strålende fornøyd med å bli manipulert.

7 Likes

Legger hodet på hoggestabben, men først nå forstår jeg hvorfor alle sier retard. Det er akronom for trader :blush::joy:

Vi er retards. Og stolte av det :cowboy_hat_face:

5 Likes

Hva mener du? Dette er grasrotbevegelse. Er ingen som forsøker å lure noen her :smiley:

(bare troller litt, ikke bli sint=))

lol @Morti - det har ikke jeg heller tenkt på :sweat_smile:

2 Likes

Ja. Huff og huff. Dette er aktivisme av episke proporsjoner, og du sitter og surmuler om hvor idioter alle er. Sikkert en festlig fyr i sosiale lag du, JCP.

Jo, mange er nok inne for å lure noen her. Andre ser annerledes på det.

1 Like

Aksjeforum. Når massesuggesjonen går til himmels så er det greit å påpeke at det faktisk finnes en virkelighet også.

Men greit, du er sikkert investert og drømmer om å bli styrtrik, så jeg skjønner at noen ikke kjøper denne idiotiske propagandaen om “aktivisme” er negativt for din posisjonering.

Ett råd dog: forsøk å forholde deg til virkeligheten. Dette er ett PR stunt, ikke aktivisme.

4 Likes

Rik blir jeg på PCIB og Softox. Disse pengene er donasjon for en god sak.

2 Likes

Softox skal vi begge bli rike på :slight_smile:

(eller ikke)

3 Likes

Det er ett PR-stunt til støtte for en god sak.

Det STORE spørsmålet er jo om Ronny Skuggedal har hedget PCIBs kontanter med sølv?

3 Likes

Kanskje @Statsmedisteren kan oppklare?

1 Like

Han har hedgtet med dogecoin

2 Likes

egva4mdtmce61

1 Like

Har du en kilde på at selskapet selv stod for flyturen for gratis PR, for fyren som bestilte det hedres på Reddit?

“courtesy of @KasparCMS on Twitter”

image

image

1 Like

Kanskje på tide å våkne opp og være litt kildekritisk?

1 Like

Han har jeg jo allerede lenket til, under posten med filmen av flyet. En del av aktivismen. En legende.

Kanskje våkne opp og skjønne hvorfor dette skjer?