Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

image

1 Like

Du vet at det er lederen av ett firma som jobber med markedsfĂžring i sosiale medier som har bestilt det?

FÄr spredt det gratis overalt og hypet opp eget firma.

Men ja, vi har hatt diskusjonen. Idiotaktivisme, for all del.

Hjemmesiden deres:

image

Jeg tror jeg mÄ senke forventningene mine til folks intelligens nok en gang. Gratulerer med Ä vÊre strÄlende fornÞyd med Ä bli manipulert.

7 Likes

Legger hodet pÄ hoggestabben, men fÞrst nÄ forstÄr jeg hvorfor alle sier retard. Det er akronom for trader :blush::joy:

Vi er retards. Og stolte av det :cowboy_hat_face:

5 Likes

Hva mener du? Dette er grasrotbevegelse. Er ingen som forsĂžker Ă„ lure noen her :smiley:

(bare troller litt, ikke bli sint=))

lol @anon91440261 - det har ikke jeg heller tenkt pÄ :sweat_smile:

2 Likes

Ja. Huff og huff. Dette er aktivisme av episke proporsjoner, og du sitter og surmuler om hvor idioter alle er. Sikkert en festlig fyr i sosiale lag du, JCP.

Jo, mange er nok inne for Ä lure noen her. Andre ser annerledes pÄ det.

1 Like

Aksjeforum. NÄr massesuggesjonen gÄr til himmels sÄ er det greit Ä pÄpeke at det faktisk finnes en virkelighet ogsÄ.

Men greit, du er sikkert investert og drĂžmmer om Ă„ bli styrtrik, sĂ„ jeg skjĂžnner at noen ikke kjĂžper denne idiotiske propagandaen om “aktivisme” er negativt for din posisjonering.

Ett rÄd dog: forsÞk Ä forholde deg til virkeligheten. Dette er ett PR stunt, ikke aktivisme.

4 Likes

Rik blir jeg pÄ PCIB og Softox. Disse pengene er donasjon for en god sak.

2 Likes

Softox skal vi begge bli rike pÄ :slight_smile:

(eller ikke)

3 Likes

Det er ett PR-stunt til stĂžtte for en god sak.

Det STORE spÞrsmÄlet er jo om Ronny Skuggedal har hedget PCIBs kontanter med sÞlv?

3 Likes

Kanskje @Statsmedisteren kan oppklare?

1 Like

Han har hedgtet med dogecoin

2 Likes

egva4mdtmce61

1 Like

Har du en kilde pÄ at selskapet selv stod for flyturen for gratis PR, for fyren som bestilte det hedres pÄ Reddit?

“courtesy of @KasparCMS on Twitter”

image

image

1 Like

Kanskje pÄ tide Ä vÄkne opp og vÊre litt kildekritisk?

1 Like

Han har jeg jo allerede lenket til, under posten med filmen av flyet. En del av aktivismen. En legende.

Kanskje vÄkne opp og skjÞnne hvorfor dette skjer?

Hvorfor spÞr du om kilde da? Det stÄr jo under twitterproffilen hans at han har grunnlagt dette firmaet, det er en del av beskjeden som flyet drar med seg, og du kan jo finne hjemmesiden til firmaet og se selv. Hva er det man trenger kilde til?

Det er da ingen som har forsÞkt Ä skjule noe som helst, det er bare min tolkning at dette er ett velregissert ektefÞlt PR triks og ikke sÄ mye annet :slight_smile:

AltsÄ, for meg er det utrolig merkelig Ä tro at mannen bedriver med aktivisme og ikke PR for eget firma nÄr han inkluderer dette i banneret, men for all del, jeg er ikke tankeleser, alle fÄr tro hva de vil.

2 Likes