Spar oss. Aktivisme er ikke din greie. Det som skjer er legendarisk.
Du vet at det er lederen av ett firma som jobber med markedsføring i sosiale medier som har bestilt det?
Får spredt det gratis overalt og hypet opp eget firma.
Men ja, vi har hatt diskusjonen. Idiotaktivisme, for all del.
Hjemmesiden deres:
Jeg tror jeg må senke forventningene mine til folks intelligens nok en gang. Gratulerer med å være strålende fornøyd med å bli manipulert.
Legger hodet på hoggestabben, men først nå forstår jeg hvorfor alle sier retard. Det er akronom for trader
Vi er retards. Og stolte av det
Hva mener du? Dette er grasrotbevegelse. Er ingen som forsøker å lure noen her
(bare troller litt, ikke bli sint=))
lol @Morti - det har ikke jeg heller tenkt på
Ja. Huff og huff. Dette er aktivisme av episke proporsjoner, og du sitter og surmuler om hvor idioter alle er. Sikkert en festlig fyr i sosiale lag du, JCP.
Jo, mange er nok inne for å lure noen her. Andre ser annerledes på det.
Aksjeforum. Når massesuggesjonen går til himmels så er det greit å påpeke at det faktisk finnes en virkelighet også.
Men greit, du er sikkert investert og drømmer om å bli styrtrik, så jeg skjønner at noen ikke kjøper denne idiotiske propagandaen om “aktivisme” er negativt for din posisjonering.
Ett råd dog: forsøk å forholde deg til virkeligheten. Dette er ett PR stunt, ikke aktivisme.
Rik blir jeg på PCIB og Softox. Disse pengene er donasjon for en god sak.
Softox skal vi begge bli rike på
(eller ikke)
Det er ett PR-stunt til støtte for en god sak.
Det STORE spørsmålet er jo om Ronny Skuggedal har hedget PCIBs kontanter med sølv?
Han har hedgtet med dogecoin
Har du en kilde på at selskapet selv stod for flyturen for gratis PR, for fyren som bestilte det hedres på Reddit?
“courtesy of @KasparCMS on Twitter”
Kanskje på tide å våkne opp og være litt kildekritisk?
Han har jeg jo allerede lenket til, under posten med filmen av flyet. En del av aktivismen. En legende.
Kanskje våkne opp og skjønne hvorfor dette skjer?