Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Hvorfor spÞr du om kilde da? Det stÄr jo under twitterproffilen hans at han har grunnlagt dette firmaet, det er en del av beskjeden som flyet drar med seg, og du kan jo finne hjemmesiden til firmaet og se selv. Hva er det man trenger kilde til?

Det er da ingen som har forsÞkt Ä skjule noe som helst, det er bare min tolkning at dette er ett velregissert ektefÞlt PR triks og ikke sÄ mye annet :slight_smile:

AltsÄ, for meg er det utrolig merkelig Ä tro at mannen bedriver med aktivisme og ikke PR for eget firma nÄr han inkluderer dette i banneret, men for all del, jeg er ikke tankeleser, alle fÄr tro hva de vil.

2 Likes

Fordi du kaller det ett PR-stunt, mens jeg kaller det aktivisme.

Ja for meg er det ekstremt sĂŠrt Ă„ tro at dette er aktivisme. Men alle har frihet til Ă„ tro hva de vil.

1 Like

Du har dÄrlige tanker om hensikten? Du tror ikke dette er noe han gjorde fordi han stÞtter saken, har muligheten og bare gjÞr det?

DÄrlige tanker vet jeg ikke om jeg vil si. Du er ikke ond fordi du regisserer ett bra pr triks for Ä fÄ oppmerksomhet om ditt eget firma.

Men nÄr han inkluderer firmanavnet i banneret sÄ vil jeg jo si at det framstÄr fÞrst og fremst som ett pr triks, og ikke sÄ mye mer. Det er jo en flott mulighet til Ä fÄ oppmerksomhet rundt firmaet sitt, fÄ omtale, fÄ det spredt overalt i sosiale medier - og selskapet jobber med Ä manipulere ting i sosiale medier. Han beviser pÄ en mÄte at han kan sine saker.

4 Likes

Fordi du oppfattes som en grinebiter. Han hadde muligheten og gjorde det. Firmanavnet hans er en naturlig del av en Twitter-profil. Han bidrar. Du surmuler.

«Suck my nuts Robin Hood.»

SĂ„ jĂŠvla funny.

At du enda ikke skjĂžnner aktivismen i bevegelsen og kaller de for idioter, sier mest om deg.

Hva eeeeeer det med denne namecallingen nÄr man diskuterer. Kan du ikke holde det til insiderchaten?

2 Likes

Jeg som kaller JCP grinebiter, eller han som kaller meg idiot? Han er ikke pÄ chatten og mÄ fÄ det her.

Men ferdig med det nÄ. Beklager.

1 Like

AltsÄ, jeg vet ikke hva du vil oppnÄ med dette. Men jeg kjenner meg selv, og vet at jeg er negativ og kynisk og skeptisk til veldig mye. Ser ikke noe galt i Ä kalle meg en grinebiter egentlig. Det er din mening, og kan vÊre helt grei beskrivelse av min oppfÞrsel her pÄ forumet.

Du bÞr ogsÄ eie at du er en idiot :slight_smile:

5 Likes

Da er vi i det minste 2 grinebitere pÄ dette forumet :slight_smile:

3 Likes

Men bare en av dere er RETARD! :sunglasses:

6 Likes

En retard som skal kjÞpe GME pÄ mandag. :gem:

4 Likes

NÄ rÞmte jeg insiderchaten fordi hovedargumentene til gjengen ofte bestod av namecalling og strÄmannargumenter. Blir litt frustrert nÄr samme argumentasjonen forfÞlger meg hit til min trÄd.

Er dette din trÄd, Bieberlover? :joy:

1 Like

Jeg skulle bytte nick dersom PCIB ble kjÞpt opp av AstraZeneca i 2020. Vi sÄ alle hvordan det gikk :joy:

4 Likes

Siste og eneste advarsel, sak ikke person. Ball ikke spiller osv.

Dere kan reglene.

3 Likes

Hvis dette er aktivisme, hva er mÄlet?

Om 1 eller 2 hedgefond gÄr overende endrer det ingeting

2 Likes

Ja. Unnskyld. LĂžrdag, pils, engasjement osv.
Har vÊrt for mye pÄ Reddit.

Oppmerksomhet.