Jeg er imponert over linja som holdes. Den er ned, men det er jaggu mange også. Det er jo veldig kult.
Hurr durr durrrrrrrrrr MUH RUSSIA
Media er så sjuke.
Blåser i om kursen er 4 dollar eller 400 eller mer. Min ene støtte aksje skal holdes på reint trass😉
Pyse! Jeg skaffet meg 8
WOHO!
Jeg har dobbelt så stor posisjon som deg Long, hvem skulle trodd
Hopper på i morgen
Edit:
Jeg HODL’et Funcom i 3 år, i møte med tilsvarende svineri som HFs som går 100+ prosent short, så dette blir
Trenger støttekjøp nå, så anledningen er jo fin. Det er for en god sak og er veldig gøy.
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/gme/latest-real-time-trades
Veldig mange runde tall her.
Litt på siden, men GME har nok livets rett i mange år fremover. De skybaserte plattformene tar ikke over allerede i morgen.
Leser jeg det rett at ingen av de siste 100 handlene var på færre enn 100 aksjer pr handel?
Ja det er rett.
ville heller snudd på det, ingen av de siste handlene var på mer enn 100 aksjer pr handel
Imponerende av menigmann i gata da, er vel fåtallet som sitter å sjonglerer så mange aksjer
Jeg finner ikke en eneste handel på under 100 stk i hele dag. Det skjønner jeg ikke.
Holy ****balls batman, den heftigste projiseringen jeg har sett. ALLE burde se det klippet. Nå gleder jeg enda mer til å kjøpe.