Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Why are they looking on their phone and not forming realtionships?

Go FuCk yourselves. I’m retarded. That’s why!

3 Likes

KjĂžpte et par til. LETS GOOOO

5 Likes

Hahaha, mÄtte ta 5 stk GME nÄ, jeg ogsÄ. :joy:

8 Likes

For en innhenting pÄ slutten der. Var nesten opp i 230 igjen. Dette er sÄ kult og sÄ fett. Beste underholdningen pÄ veldig lenge.

3 Likes

Ble nÞdt til Ä doble beholdningen min pÄ slutten der! Dette er for fett! Gleder meg til morgendagen :gem: :raised_hands:

5 Likes

GĂ„r det bra her ?

1 Like

Og i morgen kommer the meme maestro himself ombord!

(det kommer til Ä krasje sÄ jÊvlig)

6 Likes

Om du snakker om meg sĂ„ kan jeg love deg at jeg aldri rĂžrer gme :laughing: For de som kaster penger pĂ„ en “god sak” kan jeg absolutt forstĂ„, men dere som har troa pĂ„ at denne gĂ„r til himmelen og beyond har jeg ikke ord

EifeltÄrnet var en antydning om at ting er pÄ vei ned, og ikke opp btw :face_with_hand_over_mouth:

Og dessuten sÄ er det @h3nk1 som er meme maestro himself :wink:

1 Like

IF HE’S STILL IN, I’M STILL IN.

6 Likes

SÄ ble jeg stolt eier av to hele GME aksjer, ser pÄ det som en donasjon til en viktig sak. Fortsetter dippen i morgen, sÄ blir det vel Ä donerer litt til :slight_smile:

5 Likes

nettopp

Ikke vÄrt problem at du ikke hater penger nok

2 Likes

Jeg er med pÄ neste tog jeg lett ! ser bare ikke potensiale i gme nÄ :upside_down_face:

1 Like

Hehe, nei altsÄ om det stemmer at avfallet som er HF har klart Ä ro seg ut, noe som bÞr tas med en bÞtte salt, sÄ blir det jo en annen sak. Spennende Ä fÞlge med lell!

4 Likes

HF er jo rovdyr som alle andre, ser ingen av dem anledning til Ä ta skalp her? Eller er alle innforstÄtt med at de bÞr avstÄ for Ä hindre mer uÞnsket oppmerksomhet mot bransjen / det faktum at de kun er **** for alt og alle?

3 Likes

Den grafen kan umulig vÊre riktig, hvor fant du den? Hvis vi ser pÄ daglig volum mot antall aksjer shorta, sÄ er det rett og slett umulig

For de som lurer, artikkelen er her:
GameStop (GME) Stock Short Interest Plummets in Sign Traders Covering Bets - Bloomberg

Og ja, Bloomberg er en av avisene som spyr ur misinformasjon som REDDIT TIRED OF GME, BUYS SILVER
Silver Price Jitters on Display After Reddit WallStreetBets Stocks Frenzy - Bloomberg

3 Likes

Jeg tegna den i paint (jeg er sendt hit fra et stort fond!)

3 Likes

Jeg har funnet akkurat det samme, sÄ jeg tror deg.

8 Likes

6 Likes