Er ikke inne, men har planer om å komme meg inn hvis/når de kjører en ny emisjon.
Vi kan håpe og krysse fingrene for at Forsvaret vil anskaffe Wavefoil til MTBene i denne oppgraderingsperioden, og deretter til alle fremtidige fartøy!
Wavefoil vil nok funke særdeles dårlig på mtbene så la oss håpe det ikke forsøkes
Hehe, kystkorvettene blir jo løftet opp av sjøen på luftpute så vet ikke helt hva vannvinger skulle jobbet i.
“Når Brim første gang fikk testet wavefoils i bølger ble kapteinen på båten helt i ekstase over hvor bra det funket”
Det var egentlig det jeg tenkte også
Hvordan får man kjøpt aksjer i denne? Synes dette virker svært spennede.
Får sikkert høre det av noen av oss dersom emisjon blir tema, evt så kan du kontakte eirik@wavefoil.com CEO
De klarte å hente 8 mill i forrige runde, så skal ikke ha pengeproblemer med det første. 9 mill på bok og cash burn på 2.9 i 2019.
Sender en mail å hører med det Takk for tilbakemelding
Jeg blir glatt med i neste runde ihvertfall
Samme hær, må forsvare/vedlikeholde min promille av bedriften
Er det noen som vet om det har blitt omsatt noen aksjer siden forrige emisjon?
De var i alle fall rask til å svare på mail, så nå står jeg på liste hvis det skal dukke opp muligheter for nye investorer i det minste.
Mulig jeg bommer meen dette ser veldig ut som ambulansebåten som ble nevnt over
Rettelse : garantert ambulansebåten nevnt over. Meget kult!
Etterhvert som flere selskaper kommer på denne tanken så åpner også markedet seg opp for Wavefoil:
De dekker et rimelig solid marked med de skipstypene de har showcaset så langt:
Nice, da var det den som var innom sandnes for den skulle videre til Maritime partner!
båten ser jo fantastisk ut