Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

Er ikke inne, men har planer om å komme meg inn hvis/når de kjører en ny emisjon.

Vi kan håpe og krysse fingrene for at Forsvaret vil anskaffe Wavefoil til MTBene i denne oppgraderingsperioden, og deretter til alle fremtidige fartøy!

Wavefoil vil nok funke særdeles dårlig på mtbene så la oss håpe det ikke forsøkes

1 Like

Hehe, kystkorvettene blir jo løftet opp av sjøen på luftpute så vet ikke helt hva vannvinger skulle jobbet i. :smiley:

“Når Brim første gang fikk testet wavefoils i bølger ble kapteinen på båten helt i ekstase over hvor bra det funket”

3 Likes

Det var egentlig det jeg tenkte også :wink:

Hvordan får man kjøpt aksjer i denne? Synes dette virker svært spennede.

Får sikkert høre det av noen av oss dersom emisjon blir tema, evt så kan du kontakte eirik@wavefoil.com CEO
De klarte å hente 8 mill i forrige runde, så skal ikke ha pengeproblemer med det første. 9 mill på bok og cash burn på 2.9 i 2019.

Sender en mail å hører med det :slight_smile: Takk for tilbakemelding :slight_smile:

Jeg blir glatt med i neste runde ihvertfall :smiley:

Samme hær, må forsvare/vedlikeholde min promille av bedriften :sweat_smile:

Er det noen som vet om det har blitt omsatt noen aksjer siden forrige emisjon?

De var i alle fall rask til å svare på mail, så nå står jeg på liste hvis det skal dukke opp muligheter for nye investorer i det minste.

1 Like

Mulig jeg bommer meen dette ser veldig ut som ambulansebåten som ble nevnt over

Rettelse : garantert ambulansebåten nevnt over. Meget kult!

2 Likes

Etterhvert som flere selskaper kommer på denne tanken så åpner også markedet seg opp for Wavefoil:

De dekker et rimelig solid marked med de skipstypene de har showcaset så langt:

4 Likes

image

1 Like

Nice, da var det den som var innom sandnes for den skulle videre til Maritime partner!

1 Like

båten ser jo fantastisk ut

https://fiskerbladet.dk/2020/06/16/nyudviklet-foil-reducerer-braendstofforbrug/

2 Likes

Jeg tror dønn dette blir en av mine råeste investeringer:

7 Likes