Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

Kanskje dette er ( bør være) den nye samarbeidspartneren?
" Hva vekket engasjementet ditt for det du driver med i dag?
– Forretningsmulighetene i miljøteknologi til skip. Det er inspirerende å være i en bransje hvor grønne løsninger er god butikk for alle involverte."

Gledelig at Wavefoil fortsetter utviklingen av produktet! Flere mindre oppgraderinger som gjør det mer robust💪

3 Likes

Hei! Jeg har følgt dette selskapet i et halvt år og lurte på om noen av dere tror det kommer en ny emisjon snart

Det var planen det skulle komme i år, du får bare sende Bøckmann epost og be om å komme på interessentliste.

Jeg er så misunnelig på dere som er inne her…
Har fått meg på interesselisten, men tiden går sakte når man sitter på utsiden av festen uten invitasjon :sweat_smile:

image

https://ntnuopen.ntnu.no/ntnu-xmlui/handle/11250/2453077

1 Like

Vent litt nå, Smart machine learning + wavefoils ? :open_mouth:

4 Likes

Endelig en bestilling på den største foilmodulen! Litt av et beist🥳

Dette er vel ikke en bestilling da, om ikke en kunde faktisk har kontrahert en sånn båt allerede?

Men helt tydelig at wavefoil posisjonerer seg bra

Kult! Når de evt klarer å få lage et software til foilene som optimalisere vinkelen etter forholdene blir dette et must :grin: :thinking: Bare dagdrømmer litt.

Vard Zerocoaster var vel så å si i boks, er vel den største modulen?

Zerocoaster:

image

2 Likes

Var ikke prisen ved emisjonen via Folkeinvest 555,-?

1 Like

Stemmer det!

Han referer til prisen ved emisjonen som var i 2019. ( utenfor Folkeinvest)

1 Like

766,- i emisjonen i juni 2019
Hva tenker folk verdien kan være nå?

Tror nesten vi trenger informasjon om hvordan kapitalen fra EU kommer til å virke inn.

Sier seg jo selv at verdien på selskapet er økt drastisk med utsikt til 20 millioner i tilskudd, pluss 20 millioner i equity

Motvind for Wavefoil sin sektor, men de er nok i en nisje som tilhører det som kan være på den rette siden?

https://www.dnvgl.com/maritime/green-shipping-programme/index.html

image

6 Likes

Store spenningsmomentet:

Kommer Havila til å ha krefter å gå for wavefoil etter utfordringene de har hatt: