Er jo flere her inne som ikke fikk tegnet seg om står klare om det blir ny runde.
Alginor sitt produkt har ikke en ROI på 4 år og ikke like skalerbart.
Med økt karbonpris/ krav/nye IMO regler for shipping, blir det null stress å hente penger dersom testene til de største båtene går bra.
Disse skipene bygges ferdig tilrettelagt for Wavefoil
Jeg kjøpte 1 aksje ( 500,-) gjennom “Folkeinvest”. (?). Både fordi det virket som en både spennende og nyttig teknologi det skulle være morsomt å følge. ( og de er flinke til å sende ut informasjon på epost.)
- Men ikke minst fordi de gutta virka som hel ved, og hadde en genuin interesse for saken.
Selvfølgelig angrer jeg på at jeg ikke kjøpte fler.
For å sikre at vi har god kapasitet til kommende leveranser, søker vi derfor etter en prosjektingeniør.
De aller fleste skip bygges utenfor Norge. Det må derfor påregnes en del reising i forbindelse med installasjoner. Kandidaten må derfor trives med å være på reise, ofte på egenhånd.
Driver å leter etter nye case på merkur markets, men tenker de midlene er mye bedre plassert i evt en wavefoil rep emi. Snart Q4 rapport fra Wavefoil så blir spennende.
Prisingen av selskapet vil nok fyke solid i været på neste emi kan man være trygg på
Fyller på lett om prisingen er under 200 mill!
Aksjekursen var kr 766,- ved forrige emisjon. Prising på ca 40mill pre emisjon og 50mill etter. Lurer på hva kursen er nå ja, kanskje 2000 ±500
Haha å den tikket inn 15:30! Ser jeg må klargjøre AS til nesteår. Veldig hyggelig lesing, god jul Wavefoil aksjonærer
"Som også nevnt i forrige aksjonærbrev vil det bli en ny emisjon i Wavefoil. Vi planlegger
emisjonen i løpet av våren 2021. EU har indikert at de kan gå inn med inntil halvparten av
beløpet som skal hentes inn. Verdsettelsen av selskapet og beløp som skal hentes vil vi
komme tilbake til."
For en flyt!
"At 70 degrees north in Norway, the ambulance vessel MS Thea Jensen of Loppa Legeskyssbåter cuts through the waves like a knife in warm butter, with its sharp bow design by *
Arne Lindstøl
* and retractable bow foils from Wavefoil. The vessel’s ability to keep its speed in conditions like these can mean life or death for the patient on board. "
Nå nærmer vi oss mars, hvor det er planlagt oppstart av produksjon av Wavefoil sin største modul - WF5910, det er litt av et beist, gleder meg til å se bilder av produksjonsprosessen og meget spent på type skip denne skal monteres i. Gode resultater etter testingen av WF5910 vil jo gi et helt annet grunnlag for salgsarbeidet inn mot de største skipene.
Det er jo også meldt ny emisjon ila noen mnd (vår 2021), burde være et kurant marked å hente penger i. Regner med det vil være stor interesse, EU-midler på inntil halvparten av beløpet som skal hentes inn, er jo også snakket om.
Hva tror folket- prising over eller under 2000,- pr aksje?
Blir kjempespennende! Noen som vet hvor mye drivstoff et skip med slik størrelse bruker? Tenker effekten av wavefoil er litt mindre i stor skip vs mindre.
Signerte de siste papirene for eget AS i går, så da håper jeg vi tidligere aksjonærer iallefall kommer først i køen og får det beløpet vi tegner oss for
Blir spennende med aksjonærbrev jeg regner med kommer i mars. Nytt om emisjon i år og oppstart av produksjon av den største foil-modulen med EU-finansiering noen av høydepunktene jeg venter på
Det ser ut som at det brenner i batteripakken til en av testbåtene til Wavefoil;
Ja lurte på det når jeg leste det var en hybrid. Har neppe noe direkte med wavefoil å gjøre da.