Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Wavefoil AS

Dersom du angrer er muligheten der fortsatt. Emisjonen avsluttes ikke før 22.09 såfremt den ikke blir fulltegnet tidligere. Fortsatt 2000+ aksjer igjen :slight_smile:

1 Like

Wärtsilä har vært ganske aggressive på dette og har det som “policy”.
https://www.wartsila.com/investors/acquisitions-divestments

Wärtsilä will also grow by adding to the offering new products and services that help customers operate their power systems more efficiently and safely. Wärtsilä will increase its capabilities in automation as well as strengthen its offering of solutions for environmentally safe and reliable power system operations through a combination of organic growth, partnerships, and acquisitions.

Altså ikke nødvendigvis før en IPO, men i det store og det hele, det gjelder heller ikke bare Wärtsilä.

1 Like

Passert kr 15,2 millioner. Går veien d her ja. Støttet mange igjennom Folkeinvest over noen år. Men må si Wavefoil- Bulbitech-Daal Noise og Luado virker som meget seriøse. Jobber knallhardt for sine aksjonærer.

1 Like

Monner godt med en 150 ordre nå ja

Tok et bet her nå, så får vi se hvor lurt det var :sweat_smile:

1,6 mill igjen med en dag to go, kan det gå?

Grieg Maritime Group tok 1 mill, bare 400 aksjer igjen nå :slight_smile:

2 Likes

Hehe tenkte det satt noen med is i magen til sist

2 Likes

Bare 116 57 igjen nå! :smiley:

1 Like

22!

Skarre værra noe mer før vi stenger?

1 Like

Da ble det 20 til… :star_struck:

3 Likes

Du hadde 48 fra før og det var 22 aksjer igjen. OCD’en min vrir seg. Her kunne du tatt siste rest og samtidig fått et rundt tall… Psykose

3 Likes

Jammen minste tegning er 4?

OCDen min har store problemer med håndtere 2 resterende

Edit:

Hahahaha @Kjartanbog

1 Like

Min også, hater odd-lot men jeg kan ta en for the team og ta de to siste, om det blir lov. :smiley:

Edit:
OECD’en rabbler på dette beløpet!
image

Hehe , jeg fikk 2 aksjer ved forkjøpsrett i våres når en annen eier solgte, så OCDen kan ta det med ro, har rundt tall :joy:

Haha forsto aldri d salget. Var fra eget AS til seg selv eller noe? Men vi fikk forkjøpsrett :sweat_smile:

Aaaaaarrrghhhhh

Det gjør saken bedre, men du har fortsatt på samvittigheten at denne emisjonen aldri ble fulltegnet. Jeg bare sier det :smirk:

1 Like

Soleklar permban fra forum

1 Like

Viktigere for min del å ikke sitte med odd number, emisjonen får klare sæ sjæl😂

Hvis noen som allerede har tegnet sender mail til folkeinvest, så får dere garantert legge på de 2 aksjene.