Kan jo ikke det da, får jo odd number selv
Sendte tips til folkeinvest om at de bør fjerne minstetegningskravet når man tegner for andre gang. Det gir jo ingen mening.
Ja, det salget var merkelige greier. For en gangs skyld så var det faktisk gratis penger.
Hehe ja nå har jeg gått inn med sånn at det blir en av de større enkelt posisjonene i portisen, så det vil svi litt hvis det blir trynings.
Men har trua!
dette slo jo mildt sagt til.
Inkubator og eumidler og greier
Håper dette ender med at de 2 siste aksjene aldri finner en eier og OCDen får leve videre i verste velgående
Morsomt å endelig være med. 4 aksjer her
Bra det påpekes, hadde selv glemt å se tilbake men er komfortabel med milepælene de har nådd underveis!
Tok ut ca 400k i lønn 2017/18, økte til 600k i 2019 da det ble hentet 10 mill.
Mye av de salgsinntektene var nok avhengig av intensjons avtalen med Havilakystruten, som enda ikke er ferdig. Levering var vel egentlig 2020 og de har forskjøvet kontrakten til Q2 2022 med 50% sjanse for salg i tallene. Veldig spent på denne, men er ikke akkurat positiv da navnet Havila oser av problemer.
Havila formelig fosser fram i dag ihvertfall
“Betalingsinformasjon blir tilgjengelig når tegningslisten er behandlet og aksjer er allokert”
Noen som vet ca hvor lang tid dette tar på folkeinvest? Må man sjekke siden jevnlig eller får en varsel per e-post/tlf når det er klart?
Får mail når det er klart. GF er 30.9, så betalingsfristen blir en uke etter det.
«Sjøen er rolig denne dagen, og med de spesialkonstruerte foilene merker vi knapt en dønning på turen. Foilene er konstruert av det norske gründerselskapet Wavefoil «
Da har jeg fått tildelt aksjer og giro, regner med dere andre også har fått dette?
Bekreftelse kom i dag ja. Bare betale å legge den i skuffen 3-4 år. Bli Gull den her sjø.
Husk å betale for aksjer da gutter og jenter, forfall denne uka.
3-4 år? Det høres litt lenge ut?!
3-4år for noe som kan bli den nye Nekkar?
Høres ikke gale ut synes jeg