En enkel elevator pitch er gull
For en herlig liten video!
Oioioioi dette er så episk.
Edit:
Det kan se ut som om de ikke har konstatert drivstoffbesparelsen ved faktisk måling enda?
Er nok en antagelse det med forbruket, ja, men dette kan bli et industrieventyr. Skal ikke forundre meg om dette blir standard på enkelte typer skip
Synes det lukter en takeover med mann og mus fra et av de store selskapene innen skipsdesign lang vei.
Ja. Stemmer det, så er det helt rått! Hvordan kommer en seg inn her nå?
Første steg er å sende en epost eller ta en telefon til bøckmann tenker jeg,.
Det som var hovedmålet ja
Blir meget spennende å se hva framtiden bringer når man snakker om oppkjøp. Hvis vi skal spekulere i selskap som kunne vært interessert, hvem vil det typisk være? Hvem er kjempene i skipsdesing-markedet?
" Exit-muligheter
Selv om vi planlegger å vokse som selskap er det ikke tvil om at produktet vårt passer godt inn i utstyrsporteføljen til store skipsutstyrsleverandører som Rolls-Royce Commercial Marine (nå Kongsberg Gruppen), Wärtsilä, Brunvoll, Voith, etc. og at en exit til en av disse er ønskelig for å få ut teknologiens fulle potensial"
Artig at flere av disse aktørene har allerede god kjennskap til teknologien og konseptet ifbm samarbeid underveis i prosessen.
Kanskje de bare venter på verifiserte data før de slår til, så da kan vi bare å begynne å regne på verdien av selskapet ved suksess, blir fort summer man kan bli svimmel av😊
Blir spennende å se reelt drivstoffforbruk ja. Er vel det dette står og faller på. Morsomt å følge med og eie en liten del av kaka
Fin artikkel:
https://fiskeribladet.no/tekfisk/nyheter/?artikkel=69601
Ok, jeg må smøre meg med litt tålmodighet.
"- Den virkelige fasiten er bunkersstatistikken over tid. Vi må være tålmodige og la det gå noen måneder før vi kan si noe, sier Yrke. "
Effekten i lav hastighet har vært litt usikker, og måtte testes i fullskala. Det viste seg at foilene fungerer bedre i lav hastighet i virkeligheten enn i modellforsøk, sier Bøckmann.
Wavefoil annonserer gode nyheter på Instagram!
Tillegg: viser seg at MS Bard skal benyttes for Turisme på Svalbard fra 2020, som en del av et samarbeid med Hurtigruta!
Kilde: https://maritimt.com/nb/maritimt-magasin/satser-pa-elektriske-katamaraner