Nå som wintrade er vekk finner jeg ikke ut hva jeg skal bruke. Infront web trader til nordnet er bare helt ræva.
Hva anbefaler dere?
Nå som wintrade er vekk finner jeg ikke ut hva jeg skal bruke. Infront web trader til nordnet er bare helt ræva.
Hva anbefaler dere?
det er jeg totalt enig i.
jeg vurdere å bruke infront active trader. men det koster litt. 800 i månenden. men etter å ha prøvd den i 14 dager gratis, da var jeg solgt på den.
så active trader var verdt 800 i mnd?
ja det er verdt 800 for å kunne jobbe effektivt å uten irritasjon
Infront terminalen er fantastisk. Men blir for dyrt for min del
Hva med infront web traveren til Pareto? Gratis hvis man har over 10(?) trades I måneden.
Regner med den er like dårlig som nordnets informative web trader?
Har ikke prøvd den selv, men du kan jo kanskje teste PrimeTrader? http://www.netfonds.no/pt.php gratis å prøve ihvertfall.
Usikker. Den har fått en del skryt. Og så vidt jeg vet har Nordnet lagd sin egen, mens Pareto sin kommer fra Infront. Men har ikke testet selv, så vet ikke.
Nordnet er infront…
noen som vet om man kan logge inn andre banker i infront active trader. som nordea.
tenkte å prøve ut nordea litt da de har latterlig billig kurtasje og gratis streamede realtid kurser. men ønsker å samle alt i en trader terminal. spørsmålet gjelder om jeg kjøper det gjennom nordnet. om det ikke går så må jeg vel bestille direkte fra infront? koster gjerne litt mer da
Har lastet ned infront active trader. Hvordan bytter man alle vinduer nå man har klonet en desktop? Å finnes det ikke ferdige desktoper for enkelt aksjer?
Ingen som vet???
tja, jeg forstår ikke spørsmålet egentlig. men svare deg så gode jeg kan. viss du vil lage en arbeidsflate for for hver enkelt aksje. så søk den opp. når du har fått opp første vindu, da høyre klikker du på det å velger ut fra en meny som kommer frem. deretter lagrer du den arbeidsflaten når du har satt den opp som du vil.
Ja det har jeg gjort, men når jeg kloner den arbeidsflaten. Hvordan bytter jeg da alle vinduene til en annen aksje ticker?
Å finnes det ikke flere ferdige arbeidsflater?
det fant jeg ikke noe snar vei på. jeg gjorde det på tunge måten å prøvde meg frem bare. det er youtube videoer å se om det å en lang bruker manual å lese. det gadd ikke jeg.
laget selv for hver enkelt aksje
Ja det har jeg også gjort, savner Wintrade
Du kommer til å bli fornøyd om noen dager når du blir mer vant. Jeg startet med den det. Wintrade var nedtur da hehe
I Infront terminalen, for å linke vinduer i samme desktop, slik at alle bytter til samme symbol samtidig, trykk bare på det lille link-ikonet oppe i høyre hjørne av hvert vindu.
Hvis du raskt vil linke alle vinduene på en desktop, kan du gjøre det med høyre hovedmeny (tre prikker under hverandre), Tools | Windows | Link All. Evt bruk short-cut Alt+I, A (slik at Link All blir valgt), Enter.
Nå kan du bytte symbol ved å bare skrive ticker eller navn, og trykke Enter. Eller dobbelt-klikke i en liste.
(jobber i Infront )
Vi jobber jevnt og trutt med å forbedre Infront Web Trader. Hva konkret mener du er for dårlig?